Publicerat November 12, 201312 yr Fick inte länken att fungera, men här är en ny http://www.youtube.com/watch?v=bndCTMreeJg Håller med ovanstående, ingen har väl sett hela filmen. Men att de inleder trailern med att prinsen skjuter fyra snabba (okontrollerade?) skott rakt fram tyder inte direkt på något större djup i storyn. Om det nu är det man är ute efter... Just den scenen är väl för att visa hur snabb bössan är - om man nu någonsin kommer använda det själv ;-)iPad Tapatalk HD
Publicerat November 12, 201312 yr Jovisst är det så, de vill visa hur snabbt vapnet/individen är. Kanske att det kan kännas lite väl pubertalt bara Som andra skrivit, kul att se duktiga skyttar in action, men det kanske blir lite väl enformigt i längden..
Publicerat November 12, 201312 yr Ingen var väl sett hela Wild Boar 5 ännu....den kanske är toppen bortsett från scenen med shaky damen... Har sett både Bulas och Torkels.....nackdelen med Bulas är att den blev lite seg faktiskt. Raka motsatsen till ungersk drevjakt. Annars kan man ju inte annat än imponeras av honom och hans verksamhet. Ja visst blir den lite seg. Men det är ju så eftersök går till, drevjakt är mer händelserikt och på så vis blir det roligare att titta på. Tror inte Bula var ute efter att göra en film med mycket action utan just att visa eftersök på vildsvin! Visst är han imponerande!
Publicerat November 12, 201312 yr Detta är en populär post. Körde med en sån där trasig Helix nu, annars sig likt men en rekorderlig skytt är han tveklöst.Bra skytt kanske, men allt är ju lätt med en helix!!!!
Publicerat November 12, 201312 yr Jag har blivit mätt på dom där filmerna nu.... Jag med. Fast jag har väl aldrig varit speciellt road av det heller....