Publicerat December 7, 201312 yr Är inne på min tredje hund nu. De två första tog inte ens från golvet utan ett Varsågod. Har en vorsteh nu. Har aldrig behövt säga Varsågod åt den det har liksom löst sig ändå .... Hon har satt i sig allt från brödkavel till rakhyvlar. Ett kilo kötfärs satt hon i sig från en het stekpanna. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Publicerat December 7, 201312 yr Ja fy fasiken vad man varit arg ibland. Flugspö, skor, hopfällbar vattendunk, apport från toalett när husse glömt spola, flugbindningsmaterial, mat i alla former och prisklasser, smörpaket och säkert hundra saker man glömt och förlåtit.
Publicerat December 7, 201312 yr En av våra labbar försökte bokstavligen äta oss ur huset när hon var valp. Hon gick lös på gipsväggarna i sovrummet... Vi vaknade en morgon och då hade hon gnagt stora gropar i väggen.
Publicerat December 9, 201312 yr Var hos veterinären förra veckan, då kom det in ett par med en labbe som satt i sej hela baket med lussekatter. Tydligen ställde saffran tull ett helsike i hunden.... Sent from my C6903 using Tapatalk
Publicerat December 9, 201312 yr Jag har en boxer och hon rör ingenting, satt senast i skuffen i lördags med 70 kg kött jämte sig i två timmar. Åkt massa bil med älgkött jämte sig innan också. Hon har stulit en macka av husse en gång och två kakor på ordet vid två olika tillfällen, ja hon är 10½ nu så hon har haft några år på sig... Vissa har tur.... Jag förlorade en älgstek igår. Jag fick äta knäckemacka till middag men hunden var proppmätt....
Publicerat December 9, 201312 yr Vissa har tur.... Jag förlorade en älgstek igår. Jag fick äta knäckemacka till middag men hunden var proppmätt.... Vad gott att hunden slapp svälta.
Publicerat December 9, 201312 yr Författare Mera imponerad över att det fanns någonting alls att fotografera. Inte likt en vorsteh att lämna "bevis" Hon hade nog undanröjt bevisen om hon hunnit. När jag kom på henne var hon inte på några sätt färdig. Hon hjälpte till och med att städa upp också, slicka smulor och nosa runt efteråt. Florsockret som barnen snöat på taken hamnade på den vitmålade väggen förstod jag senare när hunden stog och blötslicka på väggen.