Publicerat December 7, 201312 yr "Vi behöver ha upp en kille nu som kan göra upp en eld".....jaktledaren har inte varit med i scouterna tydligen ;-) Bedrövligt men kanske tur ändå.. annars hade han väl huggit sig i foten med yxan,,
Publicerat December 9, 201312 yr Nu ska ni inte gnälla! Jag satt som på nålar hela dagen, det var spännande hela tiden.....typ ;-) Sent from my C6903 using Tapatalk
Publicerat December 9, 201312 yr Vet att roslagensjakt har mkt direktsändningar. Jasså vilka sändningar då? mvh per
Publicerat December 9, 201312 yr Jasså vilka sändningar då? mvh per Jag som var ute och cyklade, det var Johan på roslagenjakt som hade länkat till JOF. Han var en av passkyttarna. Inte mer spännande än så =)
Publicerat December 9, 201312 yr Tyckte väl det lät konstigt då Klas sa att det va första gången dom provat något dyl
Publicerat December 20, 201312 yr Författare Nu har det kommit en sammanfattning. http://jof.se/2013/12/13/kortrepris-av-livejakten/ Typ 2,5 minuter lång, känns lite väl nedklippt. Det måste ju ha hänt mer på de timmar som sändningen pågick.
Publicerat December 21, 201312 yr såg till min glädje att dom använde "rätt" sorts hundar Visst fanns det nån bastard men ingen är felfri
Publicerat December 21, 201312 yr För ett hägn var det helt rätt hundar....om man ens behövde ha hundar där.... iPad Tapatalk HD