Publicerat Januari 24, 201412 yr Detta är en populär post. Tjena, har ett gäng grisar som är och bökar på några fält och sköt en där själv för några nätter sedan. Var och kikade i dag och jo det hade varit i farten i natt igen. Är det nån som vill komma och göra ett försök i kväll först och främst eller i morgon kväll, vore ju naturligtvis kul om det var nån som aldrig skjutit en svin men inget krav. Enda kravet är en väl inskjuten klass 1 och en kikare som du anser dig bemästra i mörker, vore ju tråkigt att sitta nån timme för att sedan inte kunna skjuta om väl läge uppkommer Plats Österbybruk
Publicerat Januari 24, 201412 yr Bra initiativ! Tråkigt att man bor så långt bort, skulle vara kul att skjuta ett svin. Men dom är iallafall på väg hit även om det tar ett tag.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Författare Bra initiativ! Tråkigt att man bor så långt bort, skulle vara kul att skjuta ett svin. Men dom är iallafall på väg hit även om det tar ett tag.Släng dig på tåget vettja så är du här tills i morrn kväll, så tar vi nån backe på söndagen innan du far hem.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Släng dig på tåget vettja så är du här tills i morrn kväll, så tar vi nån backe på söndagen innan du far hem.Skulle vara riktigt kul men jag lämnade in licensansökan i måndags och här i Västra Götaland verkar det vara så illa som 20 veckors väntetid! En annan gång hade varit skoj
Publicerat Januari 24, 201412 yr Författare Skulle vara riktigt kul men jag lämnade in licensansökan i måndags och här i Västra Götaland verkar det vara så illa som 20 veckors väntetid! En annan gång hade varit skoj Det tar jag som ett löfte.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Härligt initiativ strävis! Instämmer med Anders, hade det inte varit så långt hade jag gärna kommit o prövat Sent from my GT-I8190N using Tapatalk
Publicerat Januari 24, 201412 yr Hmm, hade jag inte varit bortlovad på annat hade jag offrat några minuter i bilen och kommit över, det är väl bortåt Film du bankar gris gissar jag?<br /> <br /> <br /> Sent from my Storno 940 using Nmt 450
Publicerat Januari 24, 201412 yr Författare Hmm, hade jag inte varit bortlovad på annat hade jag offrat några minuter i bilen och kommit över, det är väl bortåt Film du bankar gris gissar jag?<br /> <br /> <br /> Sent from my Storno 940 using Nmt 450 Rätt håll, söder om Vikasjön de förgyller tillvaron. Another time !
Publicerat Januari 24, 201412 yr Sounds great! :-)<br /> <br /> <br /> Sent from my Storno 940 using Nmt 450
Publicerat Januari 24, 201412 yr Författare Såg det just nu så blev försent-(Blir ju kväll i morrn med.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Hade varit superkul! Men ligger dyngförkyld. Men absolut en annan gång. /Adde
Publicerat Januari 24, 201412 yr Månljus o snö ger väl en bra bild på grisen? Visst har du snö strävis men man sätter ju sig gärna inte i bilen med -27 utanför dörren o kör 90 mil nu? Visst hade det varit kul att få prova på denna jaktform. 17 vet om jag vill sätta mig på tåget med bysse o ammo.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Författare Månljus o snö ger väl en bra bild på grisen? Visst har du snö strävis men man sätter ju sig gärna inte i bilen med -27 utanför dörren o kör 90 mil nu? Visst hade det varit kul att få prova på denna jaktform. 17 vet om jag vill sätta mig på tåget med bysse o ammo. Känns liite långt för denna gången, kanske en annan gång när du är söderut.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Har du någon bokad? Annars hör av dig så får vi se om det går att lösa
Publicerat Januari 24, 201412 yr Författare Har du någon bokad? Annars hör av dig så får vi se om det går att lösa Klaarrt vi ska, 22:00 i mörra, rikta in dig på det.
Publicerat Januari 24, 201412 yr Nu låter du grisarna vara ifred strävis!! Jag ska ju komma med finnarna till veckan:D /Urban
Publicerat Januari 24, 201412 yr Författare Nu låter du grisarna vara ifred strävis!! Jag ska ju komma med finnarna till veckan:D /Urban Skyll inte på mig, ta det med Kenneth :-)
Publicerat Januari 25, 201412 yr Känns liite långt för denna gången, kanske en annan gång när du är söderut. Ja, det är det tyvärr. Det hade varit kul att prova på den här jaktformen. Ja vi får se när det kan bli.
Publicerat Januari 25, 201412 yr Nu låter du grisarna vara ifred strävis!! Jag ska ju komma med finnarna till veckan:D /Urban Dey e nog lugnt...kommer nog att sommna eller gå snö i pipan eller liknande...