Publicerat Januari 25, 201412 yr Lycka till, det är riktigt spännande, åtminstone första gången man sitter där. (Tack än en gång Qvarnhill)
Publicerat Januari 25, 201412 yr Författare Knäck och bräck. Konstigt att inte ozzian nappade ...Han hade visst inte tid, höll på att skruva på nån Helia tror jag.
Publicerat Januari 25, 201412 yr Knäck och bräck. Konstigt att inte ozzian nappade ... unskyld stavis at jeg låner den tråd, hvad er nu det PFREP knæg og bræk er jo dansk!!!! kalle.
Publicerat Januari 25, 201412 yr unskyld stavis at jeg låner den tråd, hvad er nu det PFREP knæg og bræk er jo dansk!!!! kalle. Som skåning (halvdansk) har jag skälvklart koll på det kalle
Publicerat Januari 26, 201412 yr Författare Nåväl vi gjorde ett försök så gott som något Kenneth å jag, men inga grisar visade sig medans vi satt.Relativt färska klövar över vägen var det närmsta vi kom.Men nån slags genuspoäng måste det bli när två vuxna män sitter å viskar i mörker åt varandra under några timmar?! Eller?
Publicerat Januari 26, 201412 yr Nått poäng borde det bli... Tack för en trevlig kväll...synd att grisarna inte ville visa sig.
Publicerat Januari 26, 201412 yr Författare Nått poäng borde det bli... Tack för en trevlig kväll...synd att grisarna inte ville visa sig. förutom 2 galtar på en skithög. Tack själv.
Publicerat Januari 26, 201412 yr förutom 2 galtar på en skithög. Tack själv. Dom galtarna är fridlysta
Publicerat Januari 26, 201412 yr Avelsdjur, helt klart. Helt klart....fast frun ligger på golvet och skrattar. ..kan inte förstå varför..