Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Browning GTI

Featured Replies

Publicerat

Browning GTI ultra sporter plus, kan det vara nåt som håller för att skjuta på bana med ?

1år gammal och 8000:- begärt, rimligt ?

Publicerat

Billigt, för den som minns Glocalnet lågt pris, bra, absolut, bland de bästa för bana. Om jag är avis, tja mina armar räcker inte till. /CHristian

Publicerat

Billigt, för den som minns Glocalnet lågt pris, bra, absolut, bland de bästa för bana. Om jag är avis, tja mina armar räcker inte till. /CHristian

Kan ha fått något om bakfoten, men hade/har inte du en sådan på väg in i din arsenal? Om så, när får jag prova och hur länge får jag låna den om vi trivs tillsammans :happy:

Testade Wizards bössa men den fick jag tyvärr lämna ifrån mig igen :sad:

/M

Publicerat

Jag har en på ingång vilken dag som helst, den är gjord -91!

1 år gammal är den då inte iaf, tror inte det gjorts någon efter milleniumskiftet. För 8000kr är det hur som helst vettigt om den inte är helt otät.

Jag betalade 14 men den har gått under 1000smäll med.

Publicerat

Värt att nämna kan ju vara att man bör skilja på gti och gti. Vissa är aptunga med trap pipor. Har provat en del och efter Wizards rekommendationer hittade jag rätt.

Lite efterforskning visar att ingen "äkta" gti är gjord efter 1994. 

Efter det tog ultra sporter över vilket på det stora hela är samma bössa förutom att den är mindre påkostad vilket skett ganska naturligt för att hålla nere kostnaderna.

Finns även Gti med röd text men jag tror den är tillverkad i japan o har trapset. Det vågar jag inte svära på men ska läsa vidare i lite böcker jag har.

Publicerat

M- tja tillstånd i Malmö förfaller ha förlängt sitt jullov och tagit ut sportlov också, ie jag har inget tillstånd för pangen, men den kommer, någon dag./Christian

Publicerat

Kan ha fått något om bakfoten, men hade/har inte du en sådan på väg in i din arsenal? Om så, när får jag prova och hur länge får jag låna den om vi trivs tillsammans :happy:

/M

Skall ha dig i åtanke om jag mot förmodan skulle sälja min framöver!

Publicerat
  • Författare

Tackar för responsen pojkar. Om det nu är till nån tröst Christian så är det inte mig den kommer hamna hos vid affär, utan det var en av ynglingarna på jobbet som frågade "farbror du som levat länge vet du..." . Men trots att det växer skägglav på tillfrågad så är jag totalt kass på hagelbössors väl å ve, men sade mig tillhöra ett Eminent forum som visste bättre.

Huruvida den var ett eller två år gammal visste han nog inte exakt själv mer än att den stått still för det mesta och såg väldigt fin ut, så även om det inte är en "äkta" GTI så har jag informerat om ovan. Han skulle klämma, känna mera och även testskjuta på lördag, så får vi se.

Fin bössa för helt ok slant vad jag förstår.

Publicerat

Möjligt att det är en ultra xs/sx... bla bla. Hur som, är den tät så är det säkert ett klipp.

Se nu till att han reggar sig här :D

Publicerat
  • Författare

Möjligt att det är en ultra xs/sx... bla bla. Hur som, är den tät så är det säkert ett klipp.

Se nu till att han reggar sig här :D

Det är väl just därför att det är omöjligt att hålla kolla på alla sorts modeller av alla de ting, alla dessa jädra tillägg med siffror å bokstäver, en vara är ok till -88 medans -89 är paria...om den inte har en stämpel/beteckning någonstans där man inte ser för då är den ok..Så mkt enklare med jakten, när det kommer en räv..pang..rätt sort.

Får bearbeta han lite om just det !

Publicerat

Nya GTI ultra XS har jag för mig har riktpris på över 40000:-  så köp! Säljarn är antagligen smällfull eller helt efterbliven.  Verkligen säker på att den är 1 år gammal?? Den kanske förvarats nedsänkt i ett kärr............... :tongue:

De flesta beggade jag sett har legat på ca 20-25000:-, bra bössa hur som helst.

Publicerat

Wizards gamla GTI står hos mig sedan något år tillbaka, det är den bössan som förevisas i den klistrade 'vapenvård-tråden'. Om man kan få något liknande för 8K så låter det som en grymt bra affär (jag har dålig kunskap om vad som skiljer 'gamla' från 'nya' modeller). Det hade gått 50000+ plugg genom den redan när jag köpte den och den åldras med värdighet...

Publicerat

Wizards gamla GTI står hos mig sedan något år tillbaka, det är den bössan som förevisas i den klistrade 'vapenvård-tråden'. Om man kan få något liknande för 8K så låter det som en grymt bra affär (jag har dålig kunskap om vad som skiljer 'gamla' från 'nya' modeller). Det hade gått 50000+ plugg genom den redan när jag köpte den och den åldras med värdighet...

Grattis! Minns inte exakt, men har bössan bred spång? Är den smal.

/M

Publicerat
  • Författare

Nya GTI ultra XS har jag för mig har riktpris på över 40000:- så köp! Säljarn är antagligen smällfull eller helt efterbliven. Verkligen säker på att den är 1 år gammal?? Den kanske förvarats nedsänkt i ett kärr............... :tongue:

De flesta beggade jag sett har legat på ca 20-25000:-, bra bössa hur som helst.

Själv har jag bara sätt bössan på bild, men som du skriver så låter priset bra oavsett. Tror det var nån bekant till han som sålde.

Skrev KÖP med versaler ;)

Publicerat

har bössan bred spång?

Japp, den är 11 mm.

Publicerat

Själv har jag bara sätt bössan på bild, men som du skriver så låter priset bra oavsett. Tror det var nån bekant till han som sålde.

Skrev KÖP med versaler ;)

Kan du inte fixa en bild här?

Publicerat
  • Författare

Kan du inte fixa en bild här?

I try.
Publicerat

jag köpte en med 76 pipor för ett år sen. jag betalde med wizards hjälp 12000 med sittande chocker som blev +2000kr i rep.

bössan var skitfin men jag undrar ifall det skall kosta som anslås, 20-25 000 kr. det ska ju komma folk och betala det priset också.

jag har ändå en finare kvalisort på träbiten men de som jag har hört gått kostar mellan 10-15 000 kr.

/Kalle

Publicerat

Den vill vi se bild på :D 

Iaf Jag :)

Publicerat
  • Författare

post-9336-0-53145900-1392990626_thumb.jp

En liten bild åtminstone.

Publicerat

attachicon.gifBrowning.jpg

Det där är en äldre, har lite dålig koll, men tror inte de tillverkats på minst 15 år. Obs!! Inte sämre för det! Kanske tom bättre................Köp!!!!

Publicerat

attachicon.gifBrowning.jpg

Bra klumpig förstock men en bra bössa! Den är nog ca 20 år gammal.

Publicerat

Denna lilla gynnaren väntar jag på!

post-14921-0-83458500-1392991924_thumb.j

Publicerat
  • Författare

Erik sa 1år eller så när jag frågade ålder, förmodligen var det så att nuvarande ägare haft den i sin ägo denna tid. Nåväl.

Publicerat
  • Författare

Missförstånd och såklart hade herrarna rätt, inköpt ny -93 var den.