Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Äntligen fått dröm Kulvapnet Blaser...inte bara FN bocken..

Featured Replies

Publicerat

Hej kungen mfl.

Diplomat som jag är håller jag er alla. Dom som säger att inte lumpen fostrar har valt en för enkel utbildning. Även jag låg i norrland  och var den första med AK5 "B" dessutom 91-92. Mången gång efter för mycket malt drycker glider jag tillbaka i dessa minnen som fick mig att släppa morsans kjoltyg och köpa mig egna rakhyvlar. Det måste ändå betyda att jag är stolt över detta då bara fyllon och barn talar sanning. ;D

Du kan också vara glad att du bor där du bor jaktigt sett. Har bott 4 år i Skåne under studietiden och har aldrig skjutit så mycket vilt som under dessa år. Uppland är bara Björn, räv och lo numera.

Kontrasten för skåningarna som kom till lule var enorm, mycket större än för upplänning som ialla fall sett snö förut. Jargongen mellan norrlänningar och skåningar är mycket olika (märks också ibland på denna blogg) och det skar sig i början, men med tiden blev vi det jävligaste kompaniet som någonsin vandrat på denna jord.

Mvh från någon som pratar som man gör på TV ;)

Publicerat
Hej kungen mfl.

Diplomat som jag är håller jag er alla. Dom som säger att inte lumpen fostrar har valt en för enkel utbildning. Även jag låg i norrland  och var den första med AK5 "B" dessutom 91-92. Mången gång efter för mycket malt drycker glider jag tillbaka i dessa minnen som fick mig att släppa morsans kjoltyg och köpa mig egna rakhyvlar. Det måste ändå betyda att jag är stolt över detta då bara fyllon och barn talar sanning. ;D

Du kan också vara glad att du bor där du bor jaktigt sett. Har bott 4 år i Skåne under studietiden och har aldrig skjutit så mycket vilt som under dessa år. Uppland är bara Björn, räv och lo numera.

Kontrasten för skåningarna som kom till lule var enorm, mycket större än för upplänning som ialla fall sett snö förut. Jargongen mellan norrlänningar och skåningar är mycket olika (märks också ibland på denna blogg) och det skar sig i början, men med tiden blev vi det jävligaste kompaniet som någonsin vandrat på denna jord.

Mvh från någon som pratar som man gör på TV ;)

Älskar norrläningar... Älskade tiden i Kiruna.. Hade tjej i kiruna.. iförsig ngra här hemma med...jag e ju bara snäll... men men... håller med dig fullständigt...

Jakten här e väldigt annorlunda.. men jag älskar norrland så vackert...

Jag vill oxå jaga lo o björn...men ngn varg kommer jag aldrig skjuta... ska ev till ryssland o jaga... då blir e fan bjrön o co -_-

Vorde ql o se hur ni har det ..får skicka lite foto eller lägga upp på ngn sida osv...  ha e bäst... ql o snacka med er -_-

Ut o jaga med er... o fan va det finns gris i skåne nu... vill fan inte ha såna här hemma...

Publicerat
o fan va det finns gris i skåne nu... vill fan inte ha såna här hemma... 

tycker inte det är någon markant ökning överlag och då e jag runt på i samtliga vädersträck och jagar, och varför inte??

Publicerat

Jag vill inte ha dem nära mig.... men ql o jaga...

Jag kan inte så mkt om gris.... men tycker att alla säger att där e så jvla mkt grisar överallt.. o blir bara mer o mer..men vad vet jag..