March 15, 201412 yr Vitlök är kanske inte så bra om du ska ha henne som dessert Nja.... Vitlök är lite speciellt - om båda ätit, så känner ingen av det!! Lite grann som om man kommer hem pruttfull och efter KebabHouse kl 04:13 så är det ett jävla liv på kärringen - men har man båda käkat en korrekt middag med massa vitlök och dessutom tömt en tetra rött tillsammans, ja då är det lugnt....
March 15, 201412 yr Ett tips i sammanhanget är att låta henne vara med och laga maten, ha allt färdigt, dvs hackat-skuret-skalat, ge henne ett glas vin och något litet att tugga på direkt när hon kommer och sen är du igång. Kan ge bättre resultat än att stå vid spisen själv och försöka spela allan, om inte annat så blir det inte kall mat på bordet om inte tidplanen stämmer. Förutom då att det är rätt trevligt att laga mat ihop... /Markus
March 15, 201412 yr Chokladmousse.... Äggulor+ 40% grädde, vispa hårt. Ringla ner Smällt 86% choklad och lite vanilj, in i kylen toppa gärna med en jordgubbe. Skit du skulle ha vit mousse.
March 15, 201412 yr Jordgubbar för tusan! Lättvispad grädde och ett hemgjot hjärta i vit och mörk choklad!. S
March 15, 201412 yr Jordgubbar för tusan! Lättvispad grädde och ett hemgjot hjärta i vit och mörk choklad!. S lät ju som det kias husse bjöd på, rökt hjärta med vispad grädde och egenplockde hjortron, SJUKT gott!
March 15, 201412 yr Jisses vilka problem ni har grabbar.Ni vet inte ett smack om hur tjejer funkar, världens största problem karlar och fruntimmer pratar inte samma språk.
March 16, 201412 yr lät ju som det kias husse bjöd på, rökt hjärta med vispad grädde och egenplockde hjortron, SJUKT gott! he he bra lika var de;-)
March 16, 201412 yr Jisses vilka problem ni har grabbar.Ni vet inte ett smack om hur tjejer funkar, världens största problem karlar och fruntimmer pratar inte samma språk. Eftersom du verkar vara så redig så kan ju du förklara det då...
March 16, 201412 yr Inga tips är galna,men det är ju bara så enkelt som att antingen gillar hon dig, eller så gör hon det inte, impa gör man genom att vara ärlig och rak, fast lite gott käk skadar ju aldrig, kan åtminstone vara ett bra samtalsämne att börja med.
March 16, 201412 yr Author Jag kanske missa att skriva att nått datum inte var spikat blir väll dock troligen nästa helg Sent from my iPhone using Tapatalk
March 16, 201412 yr Jag kanske missa att skriva att nått datum inte var spikat blir väll dock troligen nästa helg Sent from my iPhone using Tapatalk Va fn... här har man suttit uppe hela natten o väntat på redogörelse om utfallet!
March 16, 201412 yr Author Jag får be så mycket om ursäkt detta va värkligen inte min mening hur kan jag gottgöra dig? Sent from my iPhone using Tapatalk
March 16, 201412 yr Jag får be så mycket om ursäkt detta va värkligen inte min mening hur kan jag gottgöra dig? Sent from my iPhone using Tapatalk Jadu,,,, kanske filma eventet och lägga ut här!
March 16, 201412 yr Mirva. Ärlig och rak? Är det därför det bland damer är så vanligt med parfym. BH. Ögomskugga . Rouge mm, och saltvattenspåsar i tuttarna?
March 16, 201412 yr Henke det ingår inte i vad jag menar ärlig och rak.Söker man en barbiedocka då måste man nog fundera på vad man vill med sitt liv. Vill man vara naturmänniska, jaga och fiska då ska man nog söka en annan typ av tjej att "impa" på.
March 16, 201412 yr Detta går ju till vansinne. O det finns många vackra damer som är naturmänniskor och råkar vara attraktiva ändå.
March 16, 201412 yr Nej nej nej, raka rör så hon vet vad som komma skall om det är seriöst. Mjölk dricks i glas. Haha kan väl egentligen hålla med där men min sambo var/är kinkig men har löst det med att lägga köttet i mjölk och då gillar hon viltköttet vilket i sin tur leder till mer jakt för mig. Winwin