Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hex Steel Shot?

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Hittade en U-tub-film också...

Publicerat

Jag har några askar Blind side hemma för test snart.vanliga 12/70 med ett v0 på 426m/s.

vad jag förstår så ger dom liiiite öppnare träffbilder än vad runda stålhagel ger,den stora skillnaden ligger i enligt dom som använder dom att hexshot tydligen skall ge mer döda fåglar i skottet-dvs inte så många avlivningar på vatten.

/Mike

Publicerat

Det i särklass bästa jag hittills använt på sjöfågel och gäss! Rekommenderar dom varmt.

Kanske inte det billigaste man kan trycka i bössan, men fy fan vad det tippar ur skyn med dessa!

Publicerat
  • Författare

Spännande. 

Mike, du får gärna ge en kort feedback hur du upplever dem när du tagit ut dem på lite vädring.

// P

Publicerat

Vilket påhopp :biggrin:

Jag sköt faktiskt två st Gamebore Black Gold för ett par helger sedan så det så,eftersom jag har så lite plugg så sköt jag med Ken1:s  skott iofs men ändå :biggrin:

/Mike

Publicerat
  • Författare

Jaaa Mike, om du sköt två GB Black Gold så är jag varmt förtrogen med att du kommer skjuta några Winchester Blind Side också... :)

Publicerat

Jaaa Mike, om du sköt två GB Black Gold så är jag varmt förtrogen med att du kommer skjuta några Winchester Blind Side också... :)

Det kommer han säkert att göra men då får JAG köpa några först :verymad:  :biggrin:

Publicerat

Vaddå, har du slut på plugg? Det kan väl inte stämma alls. /Christian

Publicerat

Vaddå, har du slut på plugg? Det kan väl inte stämma alls. /Christian

Absolut inte men har inga sådanadära Winchester plugg :biggrin:

Publicerat

..och om Ken inte har dem så lär Mike inte skjuta dem  :wallbash:

Publicerat

Mike får nog skjuta röda gyttorp i papp hylsa......gissar jag, efter inventering hos ken1

mvh/Urban

Publicerat

:biggrin: Ä fy fan vilka backstabbers! 

Jag badar i plugg och för de tvivlande så dukar jag upp med en liten gourmebuffé! bara för mig :yes:

/Mike

post-240-0-76737500-1397166272_thumb.jpg

Publicerat

Skådebröd....!

mvh/Urban

Publicerat
  • Författare

Jag badar i plugg och för de tvivlande så dukar jag upp med en liten gourmebuffé! bara för mig :yes:

/Mike

Alltså, jag visste inte att porrbilder var tillåtna på siten!?! Sluta bada med läckerheterna; ut och kom till skott... :)

Publicerat

därefter tar han en ask med Gyttorp fasan, de gula och går ut för att jaga. :) /Christian

Chris aka Wolverine frukta inte!!

Jag har mycket gott om riktiga kvalitetspuppor som jag uteslutande kommer använda på gotland i höst :biggrin:  finns mer så du kommer inte behöva se mig med något annat under överskådlig framtid :tongue:

Och när dom är slut så finns diverse märkliga kartonger lite här och där med de mest kreativa blandningar :tongue:

/Mike

post-240-0-39992200-1397205728_thumb.jpg

post-240-0-52520300-1397205746_thumb.jpg

Publicerat

Alltså, jag visste inte att porrbilder var tillåtna på siten!?! Sluta bada med läckerheterna; ut och kom till skott... :)

Jag lovar att bössan kommer laddas med Winchester Blind Side både Mån och Tis morgon! rapport utlovas och jo porr är tillåtet i denna form :biggrin:

/Mike

Publicerat

You sick man, you, nåja det är skönt att se att du har lite plugg tilhanda, man skulle kunna tro att du är lite Gamebore sponsrad men se det är ju i grunden fel, det är jag som är din huvudsponsor, eller hur var det nu? /Christian aka Wolverine

Publicerat

det är jag som är din huvudsponsor, eller hur var det nu? /Christian aka Wolverine

Absolut så är det men även Ken1 får släppa till :biggrin: får jag nu bara Hipshot att öppna skattkistan för mina bottenlösa fickor så kommer jag uppnå nirvana :yes:

Du vet jag lever stenhårt efter det gamla Huddingeordspråket:

"Snodda skott dödar bäst"  :biggrin:

/Mike

Publicerat

/Mike

Den där bilden där, behåll blindsiden så har du tre teaugechoker? :-)

Publicerat

Den där bilden där, behåll blindsiden så har du tre teaugechoker? :-)

Jag säger som jag brukar till Ken1 och Chris....köp egna skott för fan :biggrin:

Du får hårda kalla kontanter och förövrigt har du burit ut din sista patron ur La Casa Mad Mike.

/Mike

Publicerat

ASG- det är bara att inducera Mike i en Pizza/Chips koma och sedan tar vi vad vi förtjänar och vad han är skyldig oss ur hans ammoskåp, det kommer att vara lika tomt där inne som vid ett smörgåsbord under en anorektiker konferens. /Christian

Publicerat

Svårt att bära ut något när jag svalt nyckeln :yes:

/Mike

Publicerat
  • Författare

Äh, den gåtan var ju enkel:

Max har pizza och chips koma; max har svalt nyckeln -> Nyckeln måste vara pizza och chips....fritt fram att öppna skåpet...

Logiskt va?!

Nä nu är det nog dags att ta helg.