Publicerat April 9, 201412 yr Satt och ägnade en stund åt slösurfning och fann detta. Är det någon som testat? Undrar verkligen hur väl de fungerar, träffbilder, genomslagskraft. Man rekommenderar US6 för Waterfowl, medium tyngd på 32 gram och relativt snabba med 510 m/s. http://www.winchester.com/Products/shotshell-ammunition/Innovative/blind-side/Pages/SBS123HV6.aspx // P
Publicerat April 9, 201412 yr Jag har några askar Blind side hemma för test snart.vanliga 12/70 med ett v0 på 426m/s. vad jag förstår så ger dom liiiite öppnare träffbilder än vad runda stålhagel ger,den stora skillnaden ligger i enligt dom som använder dom att hexshot tydligen skall ge mer döda fåglar i skottet-dvs inte så många avlivningar på vatten. /Mike
Publicerat April 9, 201412 yr Det i särklass bästa jag hittills använt på sjöfågel och gäss! Rekommenderar dom varmt. Kanske inte det billigaste man kan trycka i bössan, men fy fan vad det tippar ur skyn med dessa!
Publicerat April 10, 201412 yr Författare Spännande. Mike, du får gärna ge en kort feedback hur du upplever dem när du tagit ut dem på lite vädring. // P
Publicerat April 10, 201412 yr Detta är en populär post. Mike kommer inte att skjuta dessa plugg, de kommer att stå i ammoskåpet tillsammans med de övriga plugg jag och andra har skänkt honom för att han skall ha det bästa som finns på marknaden att jaga med, därefter tar han en ask med Gyttorp fasan, de gula och går ut för att jaga. /Christian
Publicerat April 10, 201412 yr Vilket påhopp Jag sköt faktiskt två st Gamebore Black Gold för ett par helger sedan så det så,eftersom jag har så lite plugg så sköt jag med Ken1:s skott iofs men ändå /Mike
Publicerat April 10, 201412 yr Författare Jaaa Mike, om du sköt två GB Black Gold så är jag varmt förtrogen med att du kommer skjuta några Winchester Blind Side också...
Publicerat April 10, 201412 yr Jaaa Mike, om du sköt två GB Black Gold så är jag varmt förtrogen med att du kommer skjuta några Winchester Blind Side också... Det kommer han säkert att göra men då får JAG köpa några först
Publicerat April 10, 201412 yr Vaddå, har du slut på plugg? Det kan väl inte stämma alls. /Christian Absolut inte men har inga sådanadära Winchester plugg
Publicerat April 10, 201412 yr Mike får nog skjuta röda gyttorp i papp hylsa......gissar jag, efter inventering hos ken1 mvh/Urban
Publicerat April 10, 201412 yr Ä fy fan vilka backstabbers! Jag badar i plugg och för de tvivlande så dukar jag upp med en liten gourmebuffé! bara för mig /Mike
Publicerat April 11, 201412 yr Författare Ä fy fan vilka backstabbers! Jag badar i plugg och för de tvivlande så dukar jag upp med en liten gourmebuffé! bara för mig /Mike Alltså, jag visste inte att porrbilder var tillåtna på siten!?! Sluta bada med läckerheterna; ut och kom till skott...
Publicerat April 11, 201412 yr därefter tar han en ask med Gyttorp fasan, de gula och går ut för att jaga. /Christian Chris aka Wolverine frukta inte!! Jag har mycket gott om riktiga kvalitetspuppor som jag uteslutande kommer använda på gotland i höst finns mer så du kommer inte behöva se mig med något annat under överskådlig framtid Och när dom är slut så finns diverse märkliga kartonger lite här och där med de mest kreativa blandningar /Mike
Publicerat April 11, 201412 yr Alltså, jag visste inte att porrbilder var tillåtna på siten!?! Sluta bada med läckerheterna; ut och kom till skott... Jag lovar att bössan kommer laddas med Winchester Blind Side både Mån och Tis morgon! rapport utlovas och jo porr är tillåtet i denna form /Mike
Publicerat April 11, 201412 yr You sick man, you, nåja det är skönt att se att du har lite plugg tilhanda, man skulle kunna tro att du är lite Gamebore sponsrad men se det är ju i grunden fel, det är jag som är din huvudsponsor, eller hur var det nu? /Christian aka Wolverine
Publicerat April 11, 201412 yr det är jag som är din huvudsponsor, eller hur var det nu? /Christian aka Wolverine Absolut så är det men även Ken1 får släppa till får jag nu bara Hipshot att öppna skattkistan för mina bottenlösa fickor så kommer jag uppnå nirvana Du vet jag lever stenhårt efter det gamla Huddingeordspråket: "Snodda skott dödar bäst" /Mike
Publicerat April 11, 201412 yr Ä fy fan vilka backstabbers! Jag badar i plugg och för de tvivlande så dukar jag upp med en liten gourmebuffé! bara för mig /Mike Den där bilden där, behåll blindsiden så har du tre teaugechoker? :-)
Publicerat April 11, 201412 yr Den där bilden där, behåll blindsiden så har du tre teaugechoker? :-) Jag säger som jag brukar till Ken1 och Chris....köp egna skott för fan Du får hårda kalla kontanter och förövrigt har du burit ut din sista patron ur La Casa Mad Mike. /Mike
Publicerat April 11, 201412 yr ASG- det är bara att inducera Mike i en Pizza/Chips koma och sedan tar vi vad vi förtjänar och vad han är skyldig oss ur hans ammoskåp, det kommer att vara lika tomt där inne som vid ett smörgåsbord under en anorektiker konferens. /Christian
Publicerat April 11, 201412 yr Författare Äh, den gåtan var ju enkel: Max har pizza och chips koma; max har svalt nyckeln -> Nyckeln måste vara pizza och chips....fritt fram att öppna skåpet... Logiskt va?! Nä nu är det nog dags att ta helg.