Publicerat April 11, 201412 yr Att utsätta mig för ett dylikt övergrepp skulle innebära för överskådlig framtid att jag skulle behöva byta ut flingorna i filen mot motsvarande mängd Stesolid,Rohypnol samt Sobril! /Mike
Publicerat April 11, 201412 yr Jag säger som jag brukar till Ken1 och Chris....köp egna skott för fan Du får hårda kalla kontanter och förövrigt har du burit ut din sista patron ur La Casa Mad Mike. /Mike Hmm.. vi får väl se Något fel på dej gubben, du gör en bättre deal med plugg än kontanter Men ok.. Vill du ha dem pronto eller ska vi vänta tills det är dags för teamwork inne hos dej? Har bestämt för mej att vi gjorde ngn överenskommelse i en tråd här där du skulle släppa iväg ett paket Pigeon Extreme till Moi i utbyte mot div sunkplugg.. Så nog ska det bäras ut plugg minsann
Publicerat April 11, 201412 yr Har bestämt för mej att vi gjorde ngn överenskommelse i en tråd här där du skulle släppa iväg ett paket Pigeon Extreme till Moi i utbyte mot div sunkplugg.. Så nog ska det bäras ut plugg minsann Har jag inget minne av och om så skulle vara så lär det minst ha varit 5 mot 1 i trade! Jag har extremt svårt att skiljas från mina skott.men jag hjälper gärna andra Chokerna tar vi när vi syns. /Mike
Publicerat April 11, 201412 yr Choker och choker...du har ju fortfarande inte kläckt ur dig vad du vill ha för dom? /Mike
Publicerat April 11, 201412 yr Hahaha ja jävlar ni :biggrin: Finns mer Cool plugg norröver boys /the ammopimp
Publicerat April 11, 201412 yr Bra det! /Torsken You now the drill Winnie klubb strax då "Mad Mike & Fucked up Freddie's winnie club" torde bli rätt okej