Publicerat April 12, 201412 yr Kom hit och provskjut min pump så får du se! Jag föredrar pump framför halvis. Men jag vet inte varför... Tycker bara det känns bättre med pump. Typ liksom. Skickat från min LT25i via Tapatalk
Publicerat April 12, 201412 yr Författare Kom hit och provskjut min pump så får du se! Jag föredrar pump framför halvis. Men jag vet inte varför... Tycker bara det känns bättre med pump. Typ liksom. Skickat från min LT25i via Tapatalk Skulle vara kul, men Skåne ligger ju lite avsides... I övrigt gillar jag dina argument. Äsch... Varmt välkommen över till Benelliträsket med oss andra! :-)Nja, det kanske blir så till slut. Får väl börja spara helt enkelt.
Publicerat April 12, 201412 yr Tur att jag bor i södra Kronoberg då Skickat från min LT25i via Tapatalk
Publicerat April 12, 201412 yr Författare Tur att jag bor i södra Kronoberg då Skickat från min LT25i via Tapatalk Se svar ovan.
Publicerat April 12, 201412 yr Jag är ingen expert men jag kan bara säga att jag haft positiva erfarenheter av halvauto. De är lätta och har ingen rekyl att tala om. Väldigt roliga att skjuta. Köpte den billigaste skitbössan begagnad man kan tänka sig och har i princip inte haft något driftavbrott att snacka om. Den har också sköts ganska styvmoderligt. Jag är nöjd och ser fram emot den dagen jag kan köpa en bättre halvauto. Jag har fastnat för Beretta xplorer. Men är öppen för andra modeller.
Publicerat April 12, 201412 yr Min weatherby pump väger ingenting rasslar när man laddar om och man får en smäll när man skjuter tunga laddningar...men fysiken så rolig den är att skjuta med. Med lite övning så får man in två smällar på samma duva.. :-)
Publicerat April 12, 201412 yr Min weatherby pump väger ingenting rasslar när man laddar om och man får en smäll när man skjuter tunga laddningar...men fysiken så rolig den är att skjuta med. Med lite övning så får man in två smällar på samma duva.. :-)Med övning behöver man inte två smällar på en duva [emoji1]Skickat från min LT25i via Tapatalk
Publicerat April 12, 201412 yr Författare Min weatherby pump väger ingenting rasslar när man laddar om och man får en smäll när man skjuter tunga laddningar...men fysiken så rolig den är att skjuta med. Med lite övning så får man in två smällar på samma duva.. :-) Är det den som säljs på xxl? Kanske kan åka och klämma lite...
Publicerat April 12, 201412 yr Är det den som säljs på xxl? Kanske kan åka och klämma lite... Japp precis den.. För det priset gör det inte ont om den blir lite skitig skickat från en mobil-telefon
Publicerat April 12, 201412 yr Författare Japp precis den.. För det priset gör det inte ont om den blir lite skitig skickat från en mobil-telefon Hittar den inte på hemsidan. Vad kostar den? De brukar väl dessutom ha rea på bössor ibland, så man kanske kan få ett riktigt bra pris...
Publicerat April 12, 201412 yr Hittar den inte på hemsidan. Vad kostar den? De brukar väl dessutom ha rea på bössor ibland, så man kanske kan få ett riktigt bra pris... För mig jag gav 3999. Men dem brukar sälja dem för 2999 skickat från en telefon utan sladd
Publicerat April 13, 201412 yr Winchester 1500XTR. /Mike Precis en sådan jag har och den är klockren till det mesta. Dock är min lite petig med vissa 24g, dock inte alla, men speciellt om den är lite skitig... Botemedel?
Publicerat April 13, 201412 yr Inget bra svar på det,brukar skjuta några serier med 24g varje år och min har funkat som den ska med dom. /Milke
Publicerat April 14, 201412 yr Är fjädern orginallängd eller kortad? Jag tycker min ser ut som om det saknas några varv... Det kanske krävs någon annan smörja, grafitsmörja ska visst vara bra....
Publicerat April 14, 201412 yr Är fjädern orginallängd eller kortad? Jag tycker min ser ut som om det saknas några varv... Det kanske krävs någon annan smörja, grafitsmörja ska visst vara bra.... Köp en pump och slipp fundera krokis! Skickat från min LT25i via Tapatalk
Publicerat April 14, 201412 yr Författare Precis en sådan jag har och den är klockren till det mesta. Dock är min lite petig med vissa 24g, dock inte alla, men speciellt om den är lite skitig... Botemedel? Nu är inte jag nån expert på det här. Men mitt tips är att hålla dig till de som funkar och hålla puffran ren...
Publicerat April 14, 201412 yr Är fjädern orginallängd eller kortad? Jag tycker min ser ut som om det saknas några varv... Det kanske krävs någon annan smörja, grafitsmörja ska visst vara bra.... Min är i orginal och vad det gäller smörja så ska det inte vara någon sådan i gasomladdade hakvautomater,binder upp krutslagg värre än någonsin. torrt ska det vara. /Mike
Publicerat April 14, 201412 yr Min är i orginal och vad det gäller smörja så ska det inte vara någon sådan i gasomladdade hakvautomater,binder upp krutslagg värre än någonsin. torrt ska det vara. /Mike Haha, där är nog problemet... Rengöra och låta va...