Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Remmene Challenge 2014, beskrivning och personliga reflektioner

Featured Replies

Publicerat

Ehh jag går det till 8 personer som har 20 och fler träff...[emoji4]

//

Stavar som en kråka även utan Iphonen..

Publicerat
  • Författare

Ja då räknar vi på samma sätt. 7 över 50% och en precis på 50. :wink:

Publicerat

Fast den som har 20 träff är ju på nionde plats? Alltså är det väl åtta stycken som har fler än 20 träffar och nio stycken som har 20 eller fler. Eller?

Edit: såg nu att det var en som hade mindre än 20 träff som hamnat på bland de nio första. Sorry

Publicerat

Är djupt imponerad marcus. Även jag som inte är i långhållsbranchen känner igen en del namn i resultatlistan bakom dig:D

Att träffa små mål på långa håll är riktigt svårt, och kräver sina timmar på skjutbanan.

Att göra det med vindbyar upp till över 10m/s, har ja svårt att sätta ord på..... ;)

mvh/Urban

Publicerat

Ja då räknar vi på samma sätt. 7 över 50% och en precis på 50. :wink:

Fast jag skrev fel....

8 Över 20 o en på 20 :biggrin:

Fast den som har 20 träff är ju på nionde plats? Alltså är det väl åtta stycken som har fler än 20 träffar och nio stycken som har 20 eller fler. Eller?

Edit: såg nu att det var en som hade mindre än 20 träff som hamnat på bland de nio första. Sorry

O en lite längre ner med 21 träff :thumbsup:

Publicerat
  • Författare

Jag ger mig, missade 15platsen med 21 träff, sorry :blush:

Publicerat

Det var tusan - hade jag 16 träff? Med mitt range card? Gissningsvis bommade jag samtliga skott som krävde att man läste vind  :biggrin:

Allvarligt talat, det där var JÄKLIGT peppande... nu jäklar. Intressant också att se att jag har låga poäng per träff, det är alltså långsamt genomförande vid skjutstationerna och dåliga resultat på lååååånga håll och små mål. Långsam millning, långsam måluppfattning, långsam laddning, tafflig hantering, oprövade range cards. Det där tänker jag rätta till.

Remmene 2015 here-I-come!  :thumbsup:

Vinner gör jag inte, men placeringen ska bli mycket bättre. Det här var peppande, absolut! 

Publicerat

Ingen tävling då, bara bukskytte och rangecard som fungerade :-)

Publicerat

Haha! Jag fick iaf 9 träff, det var väl ok med tanke på att det var 0 träff efter förmiddagens skjutning :)

Man blir imponerad när man läser hur många som träffade över 20 träff med tanke på vinden.

Publicerat

Fascinerande läsning och impad av Markus bedrift så klart :thumbsup:

Undrar hur det hade gått för en annan :rolleyes: Med mltt normala vattenintag så hade jag behövt bära med mig 5 liter vatten förutom alla grejer och inte minst späcket - hade nog varit segt ;) Kanske man vågar åka nästa år om det blir av. Tyvärr brukar jag få såna här idéer men sen avboka i sista stund. Var bla anmäld till fält-SM i påskas men hade totalt noll lust att åka när helgen närmade sig - skumt. Prioriterade att köra ett släp med bröte till tippen den dan istället så att jag kunde färdigställa gymmet här hemma (rimlig prioritering iof sig).

Återigen snyggt jobbat Markus!

Publicerat
  • Författare

Haha! Jag fick iaf 9 träff, det var väl ok med tanke på att det var 0 träff efter förmiddagens skjutning :)

Man blir imponerad när man läser hur många som träffade över 20 träff med tanke på vinden.

Hade du inte fuckat upp ditt dropchart på fm skulle du ha presterat ;-)

levererat av Televerket

• 2 months later...
Publicerat

Kommer det någon video eller nåt bildspel i år?

Vi ses 2015

Publicerat
  • Författare

Tror inte det finns eller kommer mer är de bilder som lagts ut på Remmenes FB-sida.