Publicerat September 10, 201411 yr Haha korrekt, lägenhet tom november, SEN kan jag börja planera valp på riktigt men på jobbet var det inte så poppis då vi delar lokaler med en del sjukvård, logiskt men trist. Så nu är det nog vid semestertider en valp kan komma hit. telefonskrivet
Publicerat September 10, 201411 yr Detta är en populär post. Sluta krångla till det så...! Ibland verkar det som det kräver mer att skaffa hundvalp än barn Fördelen med att skaffa barn är ju att du får pengar från staten för att vara hemma med barnet. Det blir ju lite enklare då. Samtidigt kan man ju passa på att köpa valp när man ändå är hemma med barn. Alex har väl plats för nåt barn till i slottet?
Publicerat September 11, 201411 yr Författare Men vänta nu, har inte Alex nog med barn? inte ska man väl skaffa ett barn till för att kunna köpa valp?
Publicerat September 11, 201411 yr Men vänta nu, har inte Alex nog med barn? inte ska man väl skaffa ett barn till för att kunna köpa valp?Beror på om du frågar mig eller frugan, men det finns inga planer på fler barn just nu. Blir det en till kommer det definitivt inte ha något med valpköp att göra. Med lite tur får frugan jobba nätter eller börja plugga så då funkar det ju med valpköp igen, framtiden får avgöra när.telefonskrivet
Publicerat September 11, 201411 yr Beror på om du frågar mig eller frugan, men det finns inga planer på fler barn just nu. Blir det en till kommer det definitivt inte ha något med valpköp att göra. Med lite tur får frugan jobba nätter eller börja plugga så då funkar det ju med valpköp igen, framtiden får avgöra när. telefonskrivet Nu krånglar du till det igen. Skaffa ett barn, och ett par finnar.! Hur tror du det gick till för mig att skaffa fyra hundar!! mvh/Urban
Publicerat Oktober 19, 201411 yr Författare Nu finns det bara en finsk spetsvalp kvar här, en stor och kraftig hane med bra temperament, efter jaktprovs och utställningsmeriterade föräldrar.
Publicerat Oktober 20, 201411 yr Författare Nu är det slut på valpar, den sista gick till norge oxå, summa fyra valpar till norge, en till Luleå och en till Krokom.