Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bänkskiva till laddbord

Featured Replies

Publicerat

Ta hjälp av alla holkbyggare här på sidan vettja, den kunskapen, en helg å en del öl så äre klart !

Mycke öl.....:lol:

mvh/Urban

Publicerat

Är du kvar i liden om ca en och enhalv vecka kan jag hjälpa dig någon dag......men det tarvar några öl.:D

mvh/Urban

Publicerat

Jag köpte ett arbetsbänk för elarbeten på returen för 100kronor och huttade skivan. Monterade en ny bänksiva bestående av två formplyfa som jag limmade och drog ihop med skruv.

Publicerat
  • Författare

Tyvärr urban beger jag mig hemåt för lite arbete igen i helgen :/ men jag ska ha erbjudandet i åtanke. Öl kommer garanterat finnas här. Både när laddbänk o hundgården ska byggas ;)

haha nä lsjonsson de trodde jag ej heller. Har allt skådat dina byggkonster så jag vet vem mer jag ska skicka pm till när det blir dags med allt ;)

Publicerat
  • Författare

M-98a: jag får kolla på hur en sådan ser ut o se om det skulle kunna passa i rummet. Man är ju så fåfängd så man vill ju gärna ha det lite stilfullt trots att man bara ska skita ner det på direkten :)

Publicerat

Bira och jakt så kan jag masa mig upp en vecka, grannen din sitter säkert på en gammal Kemppi som jag kan fräsa ihop ett bord med. ;) 20mm hardox är väl stabil nog som bordsskiva att arbeta på.

Publicerat
  • Författare

Säg 30mm så det tål lite oljor oxå :D haha jakt är inga större problem. Eller jo älg om du nu vill jaga det för där har jag inga kontakter ;)

grannan har med all säkerhet både 1 o två svetsar ståendes. Säg det han inte har. Mulle meck är hans nya smeknamn. För han har fan det mesta o de han inte har fixar han ändå :D

ölen ska nog lösa sig oxå. Ska ju hyra lätt lastbil nästa vår innan resan upp. Vem vet, kanske det blir en svängom till tyskland så man står sig ett tag!

Publicerat

Bäst du gjuter golvet så inte bordet sjunker igenom. ;)

Publicerat

Tyvärr urban beger jag mig hemåt för lite arbete igen i helgen :/ men jag ska ha erbjudandet i åtanke. Öl kommer garanterat finnas här. Både när laddbänk o hundgården ska byggas ;)

haha nä lsjonsson de trodde jag ej heller. Har allt skådat dina byggkonster så jag vet vem mer jag ska skicka pm till när det blir dags med allt ;)

Haha! Tack för den vinken! :biggrin: