Publicerat Juli 2, 201412 yr Författare Det ska gå, men är ej gjort. Var tanken att besikta den och allt det där i sommar, men med absolut NOLL och ingen motivation så är det svårt. Det dom kan anmärka på är själva turbon som är typ 10nr för stor jämfört med standard, men orginal medföljer och tar en timma att fixa dit så
Publicerat Juli 2, 201412 yr Kom till Sunderbyn och testa min F3. Topplevern går minst lika lätt som på min 682, dvs inget som man märker. Tror det blir en sån sen.
Publicerat Juli 3, 201412 yr Säger 725. Otroligt fin bössa att skjuta med och lättpekad. Har alltid vilja haft en F3 men efter att jag provade 725 på tullgarn för 2 år sedan så har jag suktat efter 725 S.
Publicerat Juli 3, 201412 yr Författare Det blir den! Robban på F&V skulle kolla av Blocket med jämna mellanrum och när bilen är borta skulle han börja räkna på pris och beställa en Black Edition
Publicerat Juli 3, 201412 yr Författare Kom till Sunderbyn och testa min F3. Topplevern går minst lika lätt som på min 682, dvs inget som man märker. Tror det blir en sån sen. Får tacka för erbjudandet!! Var du på sportingen i söndags? Var nämligen dit för första gången och testade då och noterade en kille med en F3:a. Tänkte om vi kanske råkats omedvetet Jag var den enda med halvauto och jeansshorts kan man säga
Publicerat Juli 4, 201412 yr Browningen fick mej att dregla lite, fan va fin den är. Hade blitt den alla dagar om jag hade råd.
Publicerat Juli 4, 201412 yr Författare Jo den är läcker! Längtar så det gör ont tills bilen är såld så det finns Cash nog att köpa den, men med min tur lär det väl ta lång tid
Publicerat Juli 5, 201412 yr Nej, men jag köpte den samtiddigt som honom. Jag brukar vara där tisdagar å torsdagar, sportingen är jag nästan aldrig på. Du får säga till nästa gång så ska jag försöka se till att vara där. Så du köper rätt bössa och ingen Browning
Publicerat Juli 7, 201412 yr Jag vet en som säljer en Browning XS Prestige för 20. Nypris 48. Vet inte om det är nåt att ha?
Publicerat Juli 8, 201412 yr Jag vet en som säljer en Browning XS Prestige för 20. Nypris 48. Vet inte om det är nåt att ha? Kanonbössa till bra pris, förutsatt att skicket är bra. Snudd på ett klipp!
Publicerat Juli 8, 201412 yr Författare Detta är en populär post. Det blir Browningen Stockningen och känslan, framför allt kolven är betydligt behagligare för mig än de andra jag stått och viftat med. Beretta Sv10 och Zolin var klart obehagliga i mitt tycke, Blasern var bekväm men Browningen är pinnhålet upp för mig
Publicerat Juli 8, 201412 yr Hör att du måste känna på min tysk innan du bestämmer dig. Browningen är i bra skick. http://www.blocket.se/kiruna/browning_xs_prestige_54466041.htm?ma=1
Publicerat Juli 8, 201412 yr Vill inte vara elak,och grusa dina tankar, så missförstå mig rätt eller vad det heter..............Jag menar väl!!! 725:an med svart lådan finns ju inte med ställbar kolv än, är du säker på att du verkligen kan säga att kolven passar, eller tycker du bara att den känns skön? Går naturligtvis att snickra till i efterhand, och ställbar kolv är ju inte snyggt...........men praktiskt! Ska du köpa en bössa för en skaplig slant så ska den ju passa, på riktigt! Ett råd i all väl mening, hoppas du inte tar illa upp.
Publicerat Juli 8, 201412 yr Författare Vill inte vara elak,och grusa dina tankar, så missförstå mig rätt eller vad det heter..............Jag menar väl!!! 725:an med svart lådan finns ju inte med ställbar kolv än, är du säker på att du verkligen kan säga att kolven passar, eller tycker du bara att den känns skön? Går naturligtvis att snickra till i efterhand, och ställbar kolv är ju inte snyggt...........men praktiskt! Ska du köpa en bössa för en skaplig slant så ska den ju passa, på riktigt! Ett råd i all väl mening, hoppas du inte tar illa upp. Absolut ingen skada skedd!! Uppsakttar ALLA svar eftersom det troligtvis och allt som oftast är till hjälp för mig Jag har klämt på en "vanlig" sporter utan ställbar kolv, klantigt av mig att inte nämna det möjligen. Det är den vanliga sportern som kännts så oerhört bra. Anledningen till att det blir Black edition är endast pga den svarta baskylen den ställbara kolven är väl ett plus eller minus beroende på hur man ser det. Minuset är väl att somliga justerar i tid och otid vid dåligt skytte istället för att helt enkelt öva mer med de läget som kolvkammen är i. Anar att kolven är densamma fast justerbar på den svarta faran (?).
Publicerat Juli 8, 201412 yr Författare Hör att du måste känna på min tysk innan du bestämmer dig. Browningen är i bra skick. http://www.blocket.se/kiruna/browning_xs_prestige_54466041.htm?ma=1 Haha ja men givetvis ska jag testa den . Osett dock när det bär av mot S-byn nästa gång, "lider" av konstant jourverksamhet nu under semesterperioden
Publicerat September 2, 201411 yr Fredde: Blev det en Browning? Är själv i väldigt liknade tankar som du var. Riktigt sugen på en Browning B725 Sporter Black Edition Adj.
Publicerat September 2, 201411 yr Författare Ingenting än så länge. Har ett bilintresse som gett upp och således en fräck bil som måste säljas innan det blir en Browning
Publicerat September 3, 201411 yr Intressant tråd! Beställde själv en b725 sporter med justerbarkolvkam, trapframstock, 5 extension chocker med 81 cm pipor för tre veckor sedan
Publicerat September 4, 201411 yr Har själv funderat på nån Blaser... Tills... När jag var hos vapensmeden så ringde en kund och jag lyssnade på deras samtal. Tydligen kan låssystemet när bössorna blir "väl inkörda" fallera om de inte ses över. Vill man undersöka det närmre så googla på: Blaser failure (vet inte om det endast är kulvapnen som är berörda eller om det gäller alla deras vapen)
Publicerat September 4, 201411 yr Detta är en populär post. Har själv funderat på nån Blaser... Tills... När jag var hos vapensmeden så ringde en kund och jag lyssnade på deras samtal. Tydligen kan låssystemet när bössorna blir "väl inkörda" fallera om de inte ses över. Vill man undersöka det närmre så googla på: Blaser failure (vet inte om det endast är kulvapnen som är berörda eller om det gäller alla deras vapen) Det gäller alla konstruktioner - utom möjligen John Moses som bara behöver tittas till lite av princip....... /T