Publicerat Oktober 6, 200619 yr Jag har lite mer bilder men inget jättekonkret, vad tänker du på? Henrik
Publicerat Oktober 6, 200619 yr Rifle!!Nå!! Hur går det?? Spänningen är outhärdlig!! Jim Jadu, planerna gick väll som man brukar säga "käpprätt åt helsike" Handlaren som planerades att ta imot min Krico ville inte ha den för han tyckte jag skulle sälja den själv för han ville inte lura mig och han sa att han hade sänkt priset mycket på inköpet och senn höjt det rijält, så han var väll snäll kan man nog säga. Så nu ligger det till som följer, jag ska ta kontakt med säljaren av kipplaufen och be honom hålla sig ett tag och sedan försökaer jag få sålt Kricon så fort som möjligt och sedan när den är såld är affären igång igen. MVH/Jocke
Publicerat Oktober 6, 200619 yr Ja ja!! Så kan det gå!!Lycka till med försäljningen av Kricon då!! Så hoppas vi du har tur!! Jim Tackar tackar! Jo man hoppas ju det går vägen, jag tycker inte det är nått överpris heller på den direkt, det känns som ett gådtagbart pris. MVH/Jocke
Publicerat Oktober 6, 200619 yr http://www.egun.de/market/item.php?id=1069896 Den här var rätt schyst..;-)