Publicerat Augusti 19, 201411 yr Hoel, allvarligt? En del av oss försöker föra en seriös diskussion som kanske leder framåt och ger mer förståelse och klarhet i vad F! gör och inte gör. Tänk om en halvt erekterad, varumärkt penis faktiskt är lösningen på vissa feministers bitterhet?
Publicerat Augusti 19, 201411 yr Hoel, allvarligt? En del av oss försöker föra en seriös diskussion som kanske leder framåt och ger mer förståelse och klarhet i vad F! gör och inte gör. Jag ber så hemsk mycket om ursäkt Tänk om en halvt erekterad, varumärkt penis faktiskt är lösningen på vissa feministers bitterhet? Det får vi aldrig veta
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Här är vad dom behöver.... kuk_penetration.jpg Hm, sen är det ju det där med lämpligt glidmedel. Finns det något som smörjer bättre än en politikers munläder i valtider??
Publicerat Augusti 31, 201411 yr Nä, parallellen var att bägge hypoteser är paradoxala. Det är iallafall min bestämda uppfattning. Jag jämför inte Gudrun Schyman med Adolf Hitler. Kommunist är nog Schymans rätta epitet.
Publicerat September 3, 201411 yr Författare Idag så har jag återigen gjort nått som F! inte gillar jagat med löshund Säger bara ge fan i vår löshundsjakt.