Publicerat Oktober 2, 201411 yr Verkar som jägarna har rätt dåliga magar, ja. Är väl allt jädra kokkaffe En som aldrig har papper. Är väl snarare så att de gångerna man INTE har skithuspapper med sig så slår magen frivolter. Vitmossa är bra till mycket.
Publicerat Oktober 2, 201411 yr I min skogs/jakt/fiskektrustnig kngår alltid god senap i mindre tub. För att det är gott när korvgrillning går bra och räddar uselt grillad korv. Även till ostekt falukorv som jag brukar ta med till mellis.
Publicerat Oktober 2, 201411 yr Stryk papper, jag har för första dagen på 5 år överlevt utan att behöva skita i skogen..... mvh/Urban
Publicerat Oktober 2, 201411 yr Stryk papper, jag har för första dagen på 5 år överlevt utan att behöva skita i skogen..... mvh/Urban öhh har du inte överlevt dom andra dagarna? skithuspapper är no1
Publicerat Oktober 3, 201411 yr När man läser den här tråden undrar man ju om ni åker ut för att jaga eller skita.. [emoji1]
Publicerat Oktober 3, 201411 yr Gå upp lite tidigare, ta en kopp starkt kaffe och en snus. Sen är det dags att besöka "kontoret" . Sen behöver man inte skita i skogen iallafall!!
Publicerat Oktober 3, 201411 yr Jag har aldrig bajsat under jakt, är helt klart ute för korta svängar! telefonskrivet
Publicerat Oktober 3, 201411 yr Jag har aldrig bajsat under jakt, är helt klart ute för korta svängar! telefonskrivet Knappt jag heller, men en gång under en vecka på fjället hände det och det stenades friskt.
Publicerat Oktober 3, 201411 yr Knappt jag heller, men en gång under en vecka på fjället hände det och det stenades friskt.Ja man kan bli lite hård om man håller sig för länge!telefonskrivet
Publicerat Oktober 3, 201411 yr Ja man kan bli lite hård om man håller sig för länge! telefonskrivet Lade sten över
Publicerat Oktober 3, 201411 yr Pyramiderna bygger även jag som monument över att en bit av mig finns kvar på platsen...
Publicerat Oktober 7, 201411 yr Glöm inte puder, om du vill pudra näsa. kanske våtservetter. Jag tar också med mig tipsen inför min första jakt. Kaffe och skitpapper. Bara jag inte glömmer bössan nu.
Publicerat Oktober 7, 201411 yr Min passlista, beroende på hur länge jag sitter: ammunition, handkikare, kniv, starkt kaffe (fyfan så fint när man sitter på passet en oktobermorgon och dricker första klunken hett kaffi), snus, radio, papper, karta över såten/såtarna/jaktmarkerna (ett måste om man inte har gps), plasthandskar för passning (såna där långa som bönder och veterinärer använder, riktigt behändiga). Lycka till på första jakten, garanterar att du kommer fastna