Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

vapenbärsystem?!

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Testade hemmagjord dubbelrem i helgen, då jag scabblade bort lånet av hölstersäck.

Det är inget för en benget som mig..... Låg och tryckte mot ryggraden precis hela tiden....:(

mvh/Urban

• Svar 57
  • Visningar 5,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Jag säger som SAS - vapenrem? Vad är det?   /T - som har bössan i handen eller på axeln

• Niggeloh dubbel rem. S.

• Provat att kommendera sitt?   Prillan kan du packa med bössan i armvecket.......   Radion har man ju micken på kragen som den kan man manövrera med en hand. Enda gången jag tycker man behöver stäl

Posted Images

Publicerat

Kan du inte få rembygelfästena på sidan av bössan så du slipper ha den stående? Borde ju bli lite bekvämare men det är knepigt när man är ett benrangel tyvärr..

Publicerat
  • Författare

Har redan fästena på sidan tyvärr.....

mvh/Urban

Publicerat

Var de GRS kolven du ska ha den till?

S.

Publicerat
  • Författare

Näe. Vanlig standard kolv.

mvh/Urban

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Testade faunas hundförarsäck i söndags. Riktigt bekvämt att bära, men den kräver ganska mycket ombyggnad innan den passar mina behov.

Har förlängt lånet för fortsatt utvärdering. Behöver komplettera med lösa fickor att fästa på midjebältet för pejl mm.

Någon som har någon ide vart jag hittar det?. Nackdelen med ryggsäck är ju att det är jäkligt svårt att nå fickorna på jackan, så tanken är att nyttja bärremmar och midjebälte för att bära radio, pejl och dyl.

mvh/Urban

Publicerat

Jag har använt Fauna räven i många år, där hade jag pejl, kamera och extra ammo fäst på bältet, radion bar jag i radiofickan på jackan/västen. Men bytte i somras till en Eberlestock j34, på den har jag kikare, pejl, extra ammo och kamera på midjebältet, radion är fäst på sidan av ryggsäcken. Ett byte jag inte ångrar.

Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk

Publicerat

Körde utan rem i helgen. Gick riktigt bra! Och dessutom är de ingen risk att någon gris fastnar i den så som förra året;-)

S.