Publicerat Oktober 27, 201411 yr Författare Testade hemmagjord dubbelrem i helgen, då jag scabblade bort lånet av hölstersäck. Det är inget för en benget som mig..... Låg och tryckte mot ryggraden precis hela tiden.... mvh/Urban
Publicerat Oktober 27, 201411 yr Kan du inte få rembygelfästena på sidan av bössan så du slipper ha den stående? Borde ju bli lite bekvämare men det är knepigt när man är ett benrangel tyvärr..
Publicerat November 11, 201411 yr Författare Testade faunas hundförarsäck i söndags. Riktigt bekvämt att bära, men den kräver ganska mycket ombyggnad innan den passar mina behov. Har förlängt lånet för fortsatt utvärdering. Behöver komplettera med lösa fickor att fästa på midjebältet för pejl mm. Någon som har någon ide vart jag hittar det?. Nackdelen med ryggsäck är ju att det är jäkligt svårt att nå fickorna på jackan, så tanken är att nyttja bärremmar och midjebälte för att bära radio, pejl och dyl. mvh/Urban
Publicerat November 11, 201411 yr Jag har använt Fauna räven i många år, där hade jag pejl, kamera och extra ammo fäst på bältet, radion bar jag i radiofickan på jackan/västen. Men bytte i somras till en Eberlestock j34, på den har jag kikare, pejl, extra ammo och kamera på midjebältet, radion är fäst på sidan av ryggsäcken. Ett byte jag inte ångrar. Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Publicerat November 11, 201411 yr Körde utan rem i helgen. Gick riktigt bra! Och dessutom är de ingen risk att någon gris fastnar i den så som förra året;-) S.