Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Astro Sweden

Featured Replies

Publicerat

Någon som näthandlat av dom? Man kan inte vara nog försiktig så... Seriösa?

Publicerat

Seriösa!

Publicerat

Dom är seriösa! Fråga Flexpojken när han är inne annars. Han har ju gjort en del affärer med George. :smile:

Publicerat

Mycket seriösa och bra service.

/M

Publicerat

Köpt där, bra affär

Publicerat

Handlat en del därifrån.

Jäkligt kunnig personal och grym service.

/Baner

Publicerat
  • Författare

Det låter ju kanon! Men... Hittade på samma kikare hos Handla Digitalt för samma pengar men fraktfritt så, är dom lika pålitliga? Man får spara på allt man kan...

Publicerat

Jättebra service!! Trevlig personal!!

Publicerat

Det låter ju kanon! Men... Hittade på samma kikare hos Handla Digitalt för samma pengar men fraktfritt så, är dom lika pålitliga? Man får spara på allt man kan...

Jag har handlat från bägge företagen,kan rekomendera bägge till 100%.

/Mike

Publicerat

Handlar du bra från Astro Sweden så kan man pruta på priset. :thumbsup:

Publicerat
  • Författare

Handlar du bra från Astro Sweden så kan man pruta på priset. :thumbsup:

Njae... Har en väldigt, väldigt begränsad budget för en ny kikare så det blir ett snålköp där varje sparad krona räknas, även en frakt på 80:-  :sad:

Publicerat

Även jag har handlat från båda företagen. Astro Sweden har otrolig service! Sår du i valet o kvalet mellan flera olika sikten så kan e skicka flera sikten till dig så du får jämföra i lugn o ro för att sedan skicka tillbaka de du inte ska ha.

Publicerat

Får instämma med föregående inlägg. Jag har också handlat hos bägge handlarna, och bägge är bra. Servicenivån hos Astro är mycket hög. George som någon nämnt innan ringer direkt till dig om det är något. Skulle det vara något strul med din beställning får du snabbt ett annat bra erbjudande om du inte vill vänta.

Publicerat

Njae... Har en väldigt, väldigt begränsad budget för en ny kikare så det blir ett snålköp där varje sparad krona räknas, även en frakt på 80:-  :sad:

Ok!

Publicerat

Jag skulle nog vilja påstå att det är värt dom där 80 kronorna för att få den service och trygghet även efter köpet som du får hos Astro.

Handla Digitalt är säkert skitbra dom med, men jag har ingen erfarenhet av dom.

Publicerat

George på Astro Sweden är KUNG!!! Han har den kompetens man söker efter.

Publicerat

Handlat där och är nöjd, George är kunnig och hjälper en.

• 2 months later...
Publicerat

Svårt att hitta något om erfarenhet och historia bakom sidan Handladigitalt.se. Jag har för mig att den startade som ett projekt och examensarbete efter någon utbildning och därefter har fortsatt. Grundarna hade ingen som helst kompetens av optiska produkter (hörsägen). 

Jag har köpt ett gäng kikarsikten och kikare genom åren och kan inte säga annat än att det känts bäst när jag handlat av George på Astrosweden. Han har nästan allt och kan verkligen sina kikarsikten. Han jagar och skjuter. Han pratar inte skit om vilket som säljer mest och bäst utan han pratar fakta. Du får köpa och bestämma dig för vilket du vill. Han prackar inte på utan låter dig välja. Han råder och vägleder utifrån din budget för att ditt köp skall bli så bra som möjligt. Han talar om styrkor och svagheter i produkterna utan att vara "köpt" av något märke. Jag har aldrig, någonstans, haftt bättre suport eller vilkor för garantier (även utanför tilverkares vilkor) än på Astrosweden. Kan bara säga att jag lätt betalar någon hundring extra (även om så sällan är fallet) för att mötas av kompetensen, servicenivån, välviljan och säkerheten som jag fått och har hos George med co.!!!

Publicerat

håller fullständigt med föregående talare ...

Publicerat

Kan varmt rekomendera bägge, ta där det är billigast. Jag vänder alltid ören när jag handlar, jag är ekonomisk (dumsnål om du frågar frun) så även jag letar alltid fraktfritt + ev. kampanjer :thumbsup:

Publicerat

Kan också rekommendera Astro... Köpte min Vortex kikare därifrån! Väldigt nöjd!

• 2 weeks later...
Publicerat

George på Atro is da shit!

Proffsigare säljare får man leta efter. Saklig, kunnig och jävligt trevlig.

• 3 weeks later...
Publicerat

Har säkert lagt ner 50-60 tusen där. Återkommande kund med tanke på den service de (George) erbjuder. Hyftsat bra priser.

• 5 years later...
Publicerat

Absolut seriös. Selbst nach Deutschland funktioniert der Versand. Stets zu empfehlen !

Funker jätte  bra ?  Du kan lita dom ?