Jump to content
https://www.Reservdelar24.SE

https://www.AUTOdoc.SE
www.anglavakter.com

• Similar Content

• seved
      By seved
      Idag vart det en Taiga klar i 3,7 mm tjockt 52100 stål o skaft i Amboyna. 
      Seved

• t00l91
      By t00l91
      Tjenare. Jag har nämligen ett vanligt problem som många jägare har och det är jaktkompisar som inte tycker om att tränings/övningsskjuta.

Dessvärre så övningskjuts det alldeles för lite och de flesta som gör det skjuter endast in så att bössan går som den ska sedan packar de ihop och skjuter inte igen på väldigt lång tid.

Sedan så har vi (mig) som mer än gärna skjuter för skjutandetsskull på en skyttebana för att jag tycker det är roligt men tyvärr så känner jag inga andra som tycker som jag.

Så jag vänder mig till er på detta forum för att hitta likasinnade människor som kanske då bor nära Blekinge som vill övningskjuta tillsammans för det är inte så skoj att vara själv.

OBS: Om denna rubrik/titel ligger under fel kategori så var så snäll och flytta den, tack! 
    • Härjedaln
      By Härjedaln
      Är på väg att få hem en liten jämte om några veckor. Och det ska vara en A-kull. Har ni några förslag på namn som börjar på A? Det är en hane.
    • seved
      By seved
      ÄNTLIGEN 😅 har jag gjort färdigt en kniv a denna modell.  Stål är Aeb-l med skalor i stabbad kotte.  
      Med läderslida.

Sign in to follow this  
Rikard_Wiklund

Katos första jakt?

Recommended Posts

Rikard_Wiklund

Hjälp tack!

Kato, min karelare är nu 8 månader gammal och han har ett otroligt sök.

Vi har spenderat mängder med timmar i skogen och har inte kunnat släppa honom något märkbart för ha sticker direkt och letar upp älg och tro mig, han lyckas!

Nu känner jag att han behöver komma ut på en riktig älgjakt för att få komma igång. Vi bor på Tjörn som ligger i Västra Götaland och här har vi bara älgjakt en vecka /år och tyvärr så missade vi den.

Så nu söker vi en vänlig själ/jaktlag som skulle vilja ha med honom så att han får en ordentig jakt att komma igång med.

Svara här eller nå mig på mail eller mobil

Mail: wiklund.rikard@gmail.com

Tel: 0706-668772

Med vänliga hälsningar

Rikard Wiklund och Kato.

post-15358-0-23979700-1416315704_thumb.j