Publicerat December 8, 201411 yr .......Jag hävdar envist att sådant samt "läskskott" med största sannolikhet beror på vapnet eller skytten. ......... Ja - så mycket annat är där ju inte att välja på..... /T
Publicerat December 8, 201411 yr Ja - så mycket annat är där ju inte att välja på..... /T Jo tydligen eftersom att det ofta talas om krut och tändhatt för kylan samt hur man rengjort och med vad för läskskott
Publicerat December 8, 201411 yr Jo tydligen eftersom att det ofta talas om krut och tändhatt för kylan samt hur man rengjort och med vad för läskskott Om skytten nu bedrivet andeutdrivning och därmed inte hemmfaller åt dumheter så är behov av läskskott i 9 fall av 10 kopplade till bössan, och 1 fall av 10 kopplade till hur hen utfört vapenvården. Krut och hatt har jag aldrig märkt att det spökat........ /T
Publicerat December 8, 201411 yr Min K-95 i kaliber 6mm ppc har då levererat fågel alla gånger det börjat närma sig minus35-36 grader. Alltid varma patroner är så jag kör,2-3 patroner i handsken & några i byxfickan.