Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fått hunden attackerad av "stort hunddjur"

Featured Replies

Publicerat

Har kollat upp vars den sköts och det var ca 2 km från våran jaktmark...

• Svar 59
  • Visningar 7,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Mamma gav honom lite ovett när han sa att det var svenska vargar. Hon svarade att några sådana har vi inte. Hon är 73 år gammal och när hon var ung så fanns det inte varg i landet så de måste vara imp

• Tur att vi här i norr har våra samiska vänner att tacka för att de är den största bromsen när det gäller införandet av varg i vårat avlånga land. Annars skulle vi vara så nerlusade var varg att löshun

• Får samerna ett helvete lär vargarna få ett än större.    Men det är väl unika gener i rörelse som vanligt....

Publicerat

Verkar som herr Isjonsson är med i jägarnas riksförbund? Trevligt:-)

Publicerat

Verkar som herr Isjonsson är med i jägarnas riksförbund? Trevligt:-)

Nej, det är jag inte men jag är inne o läser webupplagan mellan varven. :thumbsup:

Något som är fel i det?

Publicerat

Nepp, snarare trevligt. Är själv medlem av en ren händelse, och jag tycker det är bra att de även ger ut nytt uppdaterat material på deras webbplats. Så infon sprids bättre.

Publicerat

Mycket som kommer i medlemstidningen står även på deras hemsida.

Publicerat

Nepp, snarare trevligt. Är själv medlem av en ren händelse, och jag tycker det är bra att de även ger ut nytt uppdaterat material på deras webbplats. Så infon sprids bättre.

:thumbsup:

Publicerat
  • Författare

Det var en välredigerad intervju av honom. Jag har inte någon mediaträning och svaren på frågorna är ganska direkta utan filtrering från hjärnan till käften. Jag är glad att han gjorde dem åt mig på ett bra sätt. :thumbsup:

Publicerat

Det var en välredigerad intervju av honom. Jag har inte någon mediaträning och svaren på frågorna är ganska direkta utan filtrering från hjärnan till käften. Jag är glad att han gjorde dem åt mig på ett bra sätt. :thumbsup:

Skall fasen va strävhår till allt;) Skönt det föll väl ut.
Publicerat
  • Författare

Jo strävhåren är inte ihopskruvade som andra hundar och i synnerhet inte mitt. Man kan se i ögonen på henne när ställverket har brunnit och hon har sett någon entons Ardennerhäst som hon ska göra hundmat av. Tur att hon är så gammal nu att hon har blivit tvungen att lugna ner sig för hon var ett "pain in the ass" när hon var yngre och fick för sig en massa dumheter. Men det var en jäkla tur att vargen inte tog henne först för då hade jag varit utan båda hundarna istället.