Publicerat December 31, 201411 yr det vill jag prova! är det björn på agendan? måste frugan med? pris?
Publicerat December 31, 201411 yr det vill jag prova! är det björn på agendan? måste frugan med? pris? Man kan räkna runt en hundring +- lite inkl allt utom konservatorjobb.
Publicerat December 31, 201411 yr Författare Ozzian. Det är just det jag inte vet. Vilket ger egentligen mest? Just nu lutar det mest mot Africa. Framförallt pga att det ser ut som om min dotters gudfar funderar pp att följa med. Våra fruar kan då roa sig själva inkl kanske skjuta ett vårtsvin eller så. Vet du förresten om det anordnas typ fasanjakt? Då skulle frugan deginitivt jaga en av dagarna.
Publicerat December 31, 201411 yr Ozzian. Det är just det jag inte vet. Vilket ger egentligen mest? Just nu lutar det mest mot Africa. Framförallt pga att det ser ut som om min dotters gudfar funderar pp att följa med. Våra fruar kan då roa sig själva inkl kanske skjuta ett vårtsvin eller så. Vet du förresten om det anordnas typ fasanjakt? Då skulle frugan deginitivt jaga en av dagarna. nope men sandgrouse eller vad dom heter. slår fasan jakt iallafall, som duvor men jagas som änder.... kan inte detta 100 %
Publicerat Januari 3, 201511 yr Henke, kolla in å säg inte att det inte drar. sånt här är farligt att visa, särskillt för små barn
Publicerat Januari 3, 201511 yr Billig jaktresa oxå, men då är det DIY och risk för misslyckande men what the heck.