Publicerat Februari 11, 201511 yr Kört den ett tag i 223an med gott resultat. Det är samma kula som V-max bara lite coolare :-)
Publicerat Februari 11, 201511 yr Du lär inte märka praktisk skillnad på dem. Man trycker och saker ramlar.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Räv är väl klass 3 vilt?? Oavsett så lär den inte resa sig och be om ytterligare en
Publicerat Februari 12, 201511 yr Detta är en populär post. Räv är väl klass 3 vilt?? Oavsett så lär den inte resa sig och be om ytterligare en Om den inte har blivit en zombie och vill äta din hjärna. Fast den lär väl inte en räv bli mätt på.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Det där har jag aldrig hajjat.. är det någonslags spinnoff på Walking dead? Känns inte helt kurant va? Det finns alltså ngr tusen/miljoner galna jänkare som inget hellre önskade än att leva under de förhållanden som är i serien?
Publicerat Februari 12, 201511 yr Zombiegrejen är ju det nya svarta (gröna?). Finns inte ett dataspel som inte har minst en zombie nu för tiden. Personligen tycker jag att det är sjukt kul att de tillverkar anti-zombie-ammunition, det är ett av de bästa postmodernistiska skämten jag sett. Ett skämt om ett skämt om ett skämt, typ
Publicerat Februari 12, 201511 yr Det är en bra hög med jänkare som preppar för zombie-apokalyps japp. Det tråkiga är att de inte tycks inse att enda anledningen att de hoppas på det är att de hatar livet de lever nu. För egen del tycker jag det är grymt underhållande med alla prylar och även att se vuxna karlar som på allvar tror att lik kan börja gå.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Det är en bra hög med jänkare som preppar för zombie-apokalyps japp. Det tråkiga är att de inte tycks inse att enda anledningen att de hoppas på det är att de hatar livet de lever nu. För egen del tycker jag det är grymt underhållande med alla prylar och även att se vuxna karlar som på allvar tror att lik kan börja gå. Det fungerar som träningsscenario dock. Klarar man en zombieapokalyps klarar man nog det mesta... Sedan måste man ju säga att Max Brooks bok "zombie survival guide" är hur kul som helst.
Publicerat Februari 12, 201511 yr De tror ju dock på allvar att de kommer bli överlevare och inte zombies, varenda jänkare kommer överleva men det finns ändå horder med zombies för "de andra" kommer inte klara sig. blir extra kul när man ser preppare som för "48-72 hour scouting" har med tre eldvapen, reservammo till både sina egna vapen och andra kalibrar "ifall jag hittar ett sånt vapen", 4 powerbars och en cold steel kavallerisabel.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Max Brooks säger att .22LR är det enda som gäller. Zombies är långsamma och många, man behöver kunna pligga dem i huvudet på max 50m i snabb takt och då är valet självklart. Som handvapen föreslår han kofot.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Författare Sidelock vilken twist kommer du ha i din 223? Kommer pipa om min 222 o funderar på om 1:8 är rätt väg att gå för att kunna fixa de tyngre med.
Publicerat Februari 12, 201511 yr Ja det roliga med det hela är att det inte bara är tandlösa hillbillys som preppar för det, även Pentagon är ju inne på samma spår: http://edition.cnn.com/2014/05/16/politics/pentagon-zombie-apocalypse/ Man börjar ju faktisk undra om inte hjärnan ruttnar en bit för varje burgare man trycker i sig!?
Publicerat Februari 12, 201511 yr Sidelock vilken twist kommer du ha i din 223? Kommer pipa om min 222 o funderar på om 1:8 är rätt väg att gå för att kunna fixa de tyngre med. Det är absolut rätt väg att gå för tunga kulor. Jag lutar åt 1:12 men jag skjuter ju lätta kulor.
Publicerat Februari 13, 201511 yr Vadå menar ni att zombies inte finns?Jodå de finns!Någon säljer 2 uppstoppade på blocket nu... http://www.blocket.se/helsingborg/Ravar_58721284.htm?ca=11&w=3
Publicerat Februari 13, 201511 yr Jodå de finns! Någon säljer 2 uppstoppade på blocket nu... http://www.blocket.se/helsingborg/Ravar_58721284.htm?ca=11&w=3 Sådärja, nu kommer inte jag att kunna sova i natt...
Publicerat Februari 14, 201511 yr Det är absolut rätt väg att gå för tunga kulor. Jag lutar åt 1:12 men jag skjuter ju lätta kulor. så du förbereder dig för zombie jakt du med?
Publicerat Februari 14, 201511 yr Tror det var såna du sköt på när bössan var ny, Hippen Man måste ju träffa sånna där mitt i ögat snett framifrån om man ska ha en suck att få dom på plats ;P
Publicerat Februari 14, 201511 yr Eftersom tråden redan har spårat ur så gör det nog inget om jag fortsätter ner i diket med den Tydligen så tror en så pass stor del av invånarna i USA att det verkligen finns zombies på riktigt - och att en epidemi kan bryta ut när som helst - att de har börjat bygga allehanda skydd och hjälpmedel mot just zombies... suck. Har läst och sett på tok för många intervjuer kring just detta att man blir mörkrädd... Dessutom har de ett TV-program där "överlevnadsexperter" bedömer och poängsätter folks totalt galna bunkrar som är maskerade som deras hem och Mad Max-bilar med både pansar och vassa taggar som skall kunna meja ner zombies och annat läskigt!!! De har inte mycket koll på verkligheten där borta - den saken är solklar! Men förbjuder man Darwinismen i skolan och tvingar barnen att lära sig på highschool att det var Gud som skapade universum och att Big Bang bara är fejk, samt att jorden är typ 5000 år gammal, ja då är det inte konstigt att det blir som det blir i vissa delstater... Slut urspårning. Vad gäller Z-max så älskar jag också den produkten eftersom, precis som Herr Berg skriver - Ett skämt om ett skämt om ett skämt. Synd bara att inte alla fattade att det var ett skämt...