Publicerat Februari 14, 201511 yr så du förbereder dig för zombie jakt du med? För att jag har 1:12 stigning i nybeställda pipan?
Publicerat Februari 14, 201511 yr blir ju inget kvar med 58grains i +1000m/s eller menar ju 40 -grains ,,, jag fick för mig att du hade 6xc,,,, men du skjuter dom på korta håll, max 200m
Publicerat Februari 14, 201511 yr Författare Varför gör de inga z max 95gr till 6,5 V max finns ju men de är ju slut överallt :/
Publicerat Februari 14, 201511 yr Eftersom tråden redan har spårat ur så gör det nog inget om jag fortsätter ner i diket med den Tydligen så tror en så pass stor del av invånarna i USA att det verkligen finns zombies på riktigt - och att en epidemi kan bryta ut när som helst - att de har börjat bygga allehanda skydd och hjälpmedel mot just zombies... suck. Har läst och sett på tok för många intervjuer kring just detta att man blir mörkrädd... Dessutom har de ett TV-program där "överlevnadsexperter" bedömer och poängsätter folks totalt galna bunkrar som är maskerade som deras hem och Mad Max-bilar med både pansar och vassa taggar som skall kunna meja ner zombies och annat läskigt!!! De har inte mycket koll på verkligheten där borta - den saken är solklar! Men förbjuder man Darwinismen i skolan och tvingar barnen att lära sig på highschool att det var Gud som skapade universum och att Big Bang bara är fejk, samt att jorden är typ 5000 år gammal, ja då är det inte konstigt att det blir som det blir i vissa delstater... Slut urspårning. Vad gäller Z-max så älskar jag också den produkten eftersom, precis som Herr Berg skriver - Ett skämt om ett skämt om ett skämt. Synd bara att inte alla fattade att det var ett skämt... det kalas amerikansk tv ...
Publicerat Februari 14, 201511 yr Varför gör de inga z max 95gr till 6,5 V max finns ju men de är ju slut överallt :/ v max funkar inte,,, du måste ha zombie, inget annat funkar
Publicerat Februari 14, 201511 yr eller menar ju 40 -grains ,,, jag fick för mig att du hade 6xc,,,, men du skjuter dom på korta håll, max 200m Det är väl inte helt sant att jag alltid håller mig inom 200m. Hur ofta skjuter du över 200m med din 1000m-patron?
Publicerat Februari 14, 201511 yr Det är väl inte helt sant att jag alltid håller mig inom 200m. Hur ofta skjuter du över 200m med din 1000m-patron? oftast blir det över 200m, för jag bommar hela tiden jag har ej kvar 6xc men en klass 2a ska in nån gång igen!
Publicerat Februari 14, 201511 yr En räv är inte stor på 200m så mycket kan gå tokigt 200m räknas som normalhåll på orrtupp med helmantel. Vore väl själve fan om det inte skulle gå att sopa till en räv med en varmintkula om man lägger sig stadigt och siktar noga.
Publicerat Februari 14, 201511 yr Zombiegrejen är ju det nya svarta (gröna?). Finns inte ett dataspel som inte har minst en zombie nu för tiden. Personligen tycker jag att det är sjukt kul att de tillverkar anti-zombie-ammunition, det är ett av de bästa postmodernistiska skämten jag sett. Ett skämt om ett skämt om ett skämt, typ Man kan ju iaf ge jänkarna att de har näsa för att skapa marknad av precis allt möjligt och omöjligt Det skulle va kul att se i procent hur mycket av den amerikanska bunkringen som har att göra med antingen förväntad zombie-attack eller förväntade hårdare vapenlagar.