Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sako 75 vs sauer 202

Featured Replies

Publicerat

Lite lustigt, varje gång någon har frågor om mellanklassbössor så kommer rekomendationen att köpa en lågprisbössa.......

Det är ngt här jag inte förstår.

/T

Det beror på att Remingtonfolk inte är kopplade på samma sätt i hjärnkontoret som vanliga människor :tongue:

Publicerat
  • Författare

Det beror på att Remingtonfolk inte är kopplade på samma sätt i hjärnkontoret som vanliga människor :tongue:

Du menar att dom är skeva i lådan helt enkelt :D

Publicerat

Vilken tur att jag har fått min rätad och "blåtryckt" då, så att jag kan vara trygg i mitt ägande av en Rem 700. /Christian

Publicerat
  • Författare

Jag gör mig av med 75orna. Dels för att jag vill prova något nytt och dels för att jag insett att de inte är så allsmäktiga som jag velat tro.

Som det ser ut nu så kommer 2 t3or bo i skåpet, visserligen finska de också men de bössorna är anpassade för ändamålet direkt ur kartong så jag slipper pipbyten etc så nu får det bli så.

Vetifan om de inte skjuter bättre tillomed! Skulle jag sedan vilja ändra något finns idag nästan lika mycket prylar till t3 som rem 700.

Till drevet kommer jag försöka spara en slant och köpa en dubbelstudsare. Har alltid varit nyfiken o gillar konceptet! Vill helst ha en 8x57jrs.

Publicerat

Jag gör mig av med 75orna. Dels för att jag vill prova något nytt och dels för att jag insett att de inte är så allsmäktiga som jag velat tro.

Som det ser ut nu så kommer 2 t3or bo i skåpet, visserligen finska de också men de bössorna är anpassade för ändamålet direkt ur kartong så jag slipper pipbyten etc så nu får det bli så.

Vetifan om de inte skjuter bättre tillomed! Skulle jag sedan vilja ändra något finns idag nästan lika mycket prylar till t3 som rem 700.

Till drevet kommer jag försöka spara en slant och köpa en dubbelstudsare. Har alltid varit nyfiken o gillar konceptet! Vill helst ha en 8x57jrs.

Jag trodde du skulle byta upp dig ;)
Publicerat
  • Författare

ser t3 som ett bättre vapen :)

Publicerat

ser t3 som ett bättre vapen :)

Jag gillar när folk byter bössor och vågar testa saker men jag blir nyfiken på vad som är bättre. Inte för att det spelar någon roll vad jag tycker men nog håller jag 75an högre.:)

Publicerat

Ja, något är det som liksom ställer till det.

Om man har en vettigt gjord bössa så ser jag liksom inte logiken att gå ner i kvalitet och känsla om det nu inte är av nöden påkallat. Mer plast, mer smäcklösningar, dramatiskt mycket sämre finish (och nu var jag snäll i det ordvalet)..... Kort och gott - en smäckigare bössa.

Jag har mycket svårt att se logiken i det, eller rättare - jag ser ingen som helst logik i det överhuvudtaget. Det framstår i mina ögon bara som mycket korkat.....

/T

Publicerat

Vilken tur att jag har fått min rätad och "blåtryckt" då, så att jag kan vara trygg i mitt ägande av en Rem 700. /Christian

Nu pratar du en grekiska som ingen här förstår  :tongue: , vi snackar bössor för tummen i handen folk som behöver köpa nytt så fort nått inte glider rätt eller är fel någonstans  :wink:

Publicerat

Jag är nöjd med min sauer 202. Men håller nog 75an som ett bättre vapen.

Publicerat
  • Författare

Jag gillar när folk byter bössor och vågar testa saker men jag blir nyfiken på vad som är bättre. Inte för att det spelar någon roll vad jag tycker men nog håller jag 75an högre.:)

Samma pipa, bättre låda, samma kolv, sämre mag men det matar minst lika bra. Tycker det ger mer för pengen :)

Publicerat

Samma pipa, bättre låda, samma kolv, sämre mag men det matar minst lika bra. Tycker det ger mer för pengen :)

Det viktigaste är att du är nöjd

:)