Publicerat December 31, 200817 yr Ytterligare en Boråsare kommer här. Jagar mittemellan Viared och Seglora på 340 ha med 9 medlemmar.
Publicerat Januari 4, 200917 yr En kungsbackabo i exil nu bosatt i västra Mark. Min gård är belägen i mitten av mitt jaktlags jaktmark om knappa 1200 ha. /Leif
Publicerat Januari 4, 200917 yr Jag har 20 000 hektar jakträtt som ligger runt huset. 8) Dock ej i Borås ;D Respekt.. och orättvist, eller vill du ha en inneboende.. ??? =)
Publicerat Januari 4, 200917 yr 1. 6 mil för tillfället, född i Borås och uppvuxen i Nitta och sedemera Ulricehamn. 2. Nej, tråkigt nog. 3. Sporadiskt, inte tillräckligt...
Publicerat Januari 5, 200917 yr Ja bor i borås. Jagar lite varstans. Mest i Uhamn och Svenljunga. /Erik
Publicerat Januari 6, 200917 yr Författare 1. 6 mil för tillfället, född i Borås och uppvuxen i Nitta och sedemera Ulricehamn.2. Nej, tråkigt nog. 3. Sporadiskt, inte tillräckligt... (Klick) Ungdomar/Nybörjare som önskar följa med ut på jakt Mvh Anders Hj