Publicerat Mars 10, 201511 yr Annars får man köpa en begagnad STR så behöver inte generalagenten skita knäck.
Publicerat Mars 10, 201511 yr kan man inte köpa de nya på skytteservice i älmhult då? kanske inte är så nogräknade där...
Publicerat Mars 10, 201511 yr Författare Beställde en ny från Älmhult. Enligt GESAB är det inget problem att även söka för jakt. Ska ändå bli medlem i en skytteförening, och det räcker att visa upp medlemskortet för att få beställa och söka licens.
Publicerat Maj 26, 201511 yr Har själv en licens inne på en STR som jag sökt på för JAKT men det ska inte vara några problem med det, eller vad har ni för erfarenhet?
Publicerat Maj 26, 201511 yr Författare Blev inget problem för mig. Gick som smort igenom systemet. Endast två månader, istället för tre på hagelbocken. Vad gällde medlemsskap, så är jag ju redan medlem i två skytteklubbar, så det var inte heller något hinder. Tung och stabil kanon Bara lite finjustering återstår. Fick dra åt skruvarna till lådan lite, samt flytta fram optiken två hack på skenan. Kan förresten rekommendera Picatinny-skenan från L.R.D. Ser ruskigt stabil ut på bössan. Johan, var befinner du dig i Sverige?