Publicerat April 6, 201511 yr Jag använder jack pykes och de funkar bra. Det är alltså supernätpinnarna som rygården säljer men jag köpte dom från England när pundet var billigt. Den där stålbågen är bra när man ska trampa ner pinnen i marken. http://www.jackpyke.co.uk/products/concealment/super-hide-poles.aspx
Publicerat April 6, 201511 yr Detta byggde jag idag med hjälp av två juli camonät (smäll gröna) o 5 st gömselpinnar //Simon. Fint skare va serru Det ser kanonbra ut, jäkligt naturligt och välkamoflerat. Frågan är om man hittar det i skummet :-)
Publicerat April 6, 201511 yr Detta byggde jag idag med hjälp av två juli camonät (smäll gröna) o 5 st gömselpinnar //Simon. Fint skare va serru Snyggt! Skönt att kunna röra sig lite utan att skrämma allt som flyger.
Publicerat April 6, 201511 yr Det ser kanonbra ut, jäkligt naturligt och välkamoflerat. Frågan är om man hittar det i skummet :-)Tackar lägger alltid mycket tid på att kamoflera för att slippa skrämma fågel plus att d e Kul de ser vi på onsdag Snyggt! Skönt att kunna röra sig lite utan att skrämma allt som flyger.Tack exakt//Simon. Fint skare va serru