Publicerat April 5, 201511 yr Fan så trevligt det ser ut! Ditt projekt fick faktiskt lite fart på mig, så jag är nyss inkommen från att gjutit golv i vår jordkällare! Nu har jag bara 6kvm att tillgå, så min blir nog mer för förvaring av diverse mat!! Fast man kanske skulle klämma in något att sitta på också! mvh/Urban
Publicerat April 5, 201511 yr Fan så trevligt det ser ut! Ditt projekt fick faktiskt lite fart på mig, så jag är nyss inkommen från att gjutit golv i vår jordkällare! Nu har jag bara 6kvm att tillgå, så min blir nog mer för förvaring av diverse mat!! Fast man kanske skulle klämma in något att sitta på också! mvh/Urban bara in med lantmännens 1m" plasttunna, du får nog plats med 3
Publicerat April 5, 201511 yr Författare ööh,, vet ine om du märkt det men det saknas vin/whiskey Mysigt blir det iallafall! Tog bilden innan vi lagt alla flaskor [emoji6], men känns som att det får bli ett lite större inköp snart, för det är hemskt vad fort de goda sorterna går åt [emoji6]Skickat från min iPhone med Tapatalk