Publicerat April 9, 201511 yr Författare den får ju plats i cykelkorgen Jo men det blir väl inte så välrastad hund av den träningen!
Publicerat April 9, 201511 yr nä men att dra tunga mig känns lite tufft för henne! Ja, dom är bräckliga tyskarna.
Publicerat April 9, 201511 yr Mina tyskar kör full fart dom första km, så nog fan kan dom dra... Eller dom är så pass dumma så dom inser inte att när dom slutar att tok springa så skall vi tillbaka lika långt... Laikan är smartare, hon lägger sig i ett tempo sen maler hon på
Publicerat April 10, 201511 yr Mina tyskar kör full fart dom första km, så nog fan kan dom dra... Eller dom är så pass dumma så dom inser inte att när dom slutar att tok springa så skall vi tillbaka lika långt... Laikan är smartare, hon lägger sig i ett tempo sen maler hon på Samma här brukar köra med Jämten och Spaniel/Wachtel och Jämten brukar sparar sig till de sista kilometerna. Bruka ta med även gråhunden ibland men hon har svårt med tempot.
Publicerat April 10, 201511 yr Författare Mina tyskar kör full fart dom första km, så nog fan kan dom dra... Eller dom är så pass dumma så dom inser inte att när dom slutar att tok springa så skall vi tillbaka lika långt... Laikan är smartare, hon lägger sig i ett tempo sen maler hon på ok, trodde dom var för små, villja och energi har dom men....
Publicerat April 10, 201511 yr Mina tyskar kör full fart dom första km, så nog fan kan dom dra... Eller dom är så pass dumma så dom inser inte att när dom slutar att tok springa så skall vi tillbaka lika långt... ja ett av tyskterriers kännetecken är ju förmågan att tänkta först och agera sen .. eller hur var det nu?
Publicerat Augusti 8, 201511 yr Jag har skaffat mig en kickbike, dax för första provturen. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Augusti 8, 201511 yr Jag har skaffat mig en kickbike, dax för första provturen. Skickat från min D5803 via Tapatalk Glöm inte att byta sida du sparkar på. Annars blir du sned.
Publicerat Augusti 8, 201511 yr Japp man orkar ju inte så länge med bara ett ben heller. Skickat från min D5803 via Tapatalk
Publicerat Augusti 10, 201511 yr Någon som vet om det finns någon bra dragsele till mindre hundar. Hittar bara en från Björkis. Sent from my iPad using Tapatalk
Publicerat Augusti 10, 201511 yr Någon som vet om det finns någon bra dragsele till mindre hundar. Hittar bara en från Björkis. Sent from my iPad using Tapatalk Har du frågat Björkis? Dom brukar kunna fixa det mesta. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Publicerat Augusti 11, 201511 yr Allac eller vad de heter har en massa dragselar Adac, allac,något sådant heter de
Publicerat Augusti 11, 201511 yr Edit mig själv http://www.alac.se/ Tackar .Sent from my iPad using Tapatalk
Publicerat Augusti 25, 201510 yr Fick bli en kortare tur i dag, börjar med knappt 2 km. sen ökar vi lite för varje gång. Fungerade bra med fästet och den dämpade dragremmen Skickat från min D5803 via Tapatalk