Publicerat December 7, 200619 yr Usch ser inte bra ut. Jag förstår att de vill förbjuda den typen av jakt. en släppa räven framför ett koppel hundar........Jag ser inte poängen > ???
Publicerat December 7, 200619 yr Jeg vil på ingen måte forsvare det som blir gjort med den reven. MEN , å dømme en jaktform utfra en film laget av en antijakt organisasjon. Om den samme organisasjonen laget en filmsnutt av en skadeskutt elg eller et rådyr fra Sverige som hopper rundt på 3 ben , skulle vi hatt et forbud mot elgjakt ? Først må dere sette dere inn i hvordan det egentlig foregår. Jeg har vært der borte flere ganger , som sikkert flere av dere vet , man får et ganske annet inntrykk når man får oppleve en hel dag , kontra en filmsnutt på et par minutter. I UK er det MEGET strenge vilkår for hvem som kan erverve våpen , jeg vet ikke om de egentlig har lov å bruke våpen med gryt. Det er flere jaktmetoder vi bruker i norden som de ikke skjønner i andre deler av verden. Blir vel som å diskutere religion , det som er rett for meg ikke nødvendivis rett for deg
Publicerat December 7, 200619 yr Rävjakt... med foxhoundar :- nej tacka vet jag riktig rävjakt med någon annan ras ....gissa vilken ??? ;D Når det gjelder Finskstøveren , er vel den du mener så har den nok en god porsjon Foxhoundblod i årene ;D ;D ;D
Publicerat December 7, 200619 yr Jeg vil på ingen måte forsvare det som blir gjort med den reven.MEN , å dømme en jaktform utfra en film laget av en antijakt organisasjon. Om den samme organisasjonen laget en filmsnutt av en skadeskutt elg eller et rådyr fra Sverige som hopper rundt på 3 ben , skulle vi hatt et forbud mot elgjakt ? Først må dere sette dere inn i hvordan det egentlig foregår. Jeg har vært der borte flere ganger , som sikkert flere av dere vet , man får et ganske annet inntrykk når man får oppleve en hel dag , kontra en filmsnutt på et par minutter. I UK er det MEGET strenge vilkår for hvem som kan erverve våpen , jeg vet ikke om de egentlig har lov å bruke våpen med gryt. Det er flere jaktmetoder vi bruker i norden som de ikke skjønner i andre deler av verden. Blir vel som å diskutere religion , det som er rett for meg ikke nødvendivis rett for deg Jag förstår precis vad du menar och jag har ju sett filmerna som du skickat till mig.Det finns ju oxå de som skulle reagera på hur vi jagar så man ska kanske inte säga så mkt ändå. Däremot har jag aldrig förstått tjusningen med att gräva i gryt...men det finns det ju faktiskt många nordbor som uppskattar oxå..så...ja, vi är olika.
Publicerat December 7, 200619 yr Nei graving i gryt , der er vi enig , kun i nødstilfeller Og i det grytet i innlegget over her..........det vil jeg iallefall ikke gravet i , tror jeg ler meg skakk ihjel , det beste jeg har sett på lenge ;D ;D ;D Men vi skal være klar over at de har veldig mye rev der borte. Når man da tenker på at alle sauene føder ute på våren , så skjønner man kanskje at de vil ta flest mulig rev. Bøndene i noen områder er meget plaget av rev.
Publicerat December 11, 200619 yr Når det gjelder Finskstøveren , er vel den du mener så har den nok en god porsjon Foxhoundblod i årene ;D ;D ;DJoo så är det nog...men när man har en finne så behöver man bara en hund om dagen ...inte 20 st. ;D