Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ett givet inköp för varje kråkjägare!

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Varsågod  :thumbsup:

Det är inte helt ovanligt detta att kulskyttar inser att de håller på att kasta bort halva sitt jägarliv på ett ensidigt nötande med kulvapen och sen inser att det kan vara precis hur kul som helst med hagel, många skottillfällen och jämförelsevis lättillgänglig jakt som många gånger ger väl så häftiga kickar som kuljakten kan ge!

Välkommen  :cool:

Publicerat

Jag glömde en sak med filmen som är jättebra. Det är ingen reklam i filmen, typ som i vissa andra kråkjaktsfilmer, alltså ingen opåkallad inzoomning av vissa varumärken, ingen som säger att just det här märket är bra etc :wink:, bara jakt och bra tips, så köp Lindroth och Norins filmer så att vi slipper reklammöget; även i framtiden.

Publicerat

Exakt! Just det gillar jag skarpt med dessa projekt, inte en spänn i spons utan de prylar som faktiskt används är med bara för att de är bra och fungerar. Det känns så mycket ärligare på något sätt. Sett andra filmer där det är så tydlig reklam, många gånger helt klart bra och vettiga grejer men ibland hjärnblödningar :tongue:

Finns ett flertal här som jagat med mej och de kan omvittna att utrustningen är exakt den samma även utan kamera.

Jag kan gärna vittna för att du använder samma grejer ;)

//Simon. Fint skare va serru

Publicerat

Den skall köpas, omgående :D

Publicerat

Riktigt trevlig film, bra filmat och bra skjutit! Man blir definitivt sugen på kråkjakt!

Upplevde dock den som aningen ostrukturerad "utbildningsmässigt" men det kan ha berott på att jag hade andra saker springande runt i rummet som tog visst fokus ibland :).

Publicerat
  • Författare

Förstår din tanke! Men skaparnas ambition är att kombinera jakt och utbildning så en hel del avhandlas under jakt så att säga..

Publicerat

Förstår din tanke! Men skaparnas ambition är att kombinera jakt och utbildning så en hel del avhandlas under jakt så att säga..

Nu hyrde jag filmen ungefär samtidigt som du skrev första inlägget å det är för lång tid för att jag ska komma ihåg detaljer virrig som jag är. Men tror jag reagerade på att  att ämnen och tips lämnades för andra för att senare återkomma både en och två gånger antingen som bara upprepningar eller som utökningar. Det är inte lätt när man har material från flera ställen och flera personer. Antingen tar man det kronologiskt eller så innehållsmässigt, blir lite fel hur man än gör :). Tycker som sagt att det var en bra film hur som helst!

Publicerat

I går blev det tid för en titt :smile: Tycker att det var en riktigt bra film med många goa sekvenser. Imponerad av klättringarna Hippen, jäkligt högt :ohmy: Många fina platser och bra tillgång på fågel, jämfört med här i Småland. Måste vara svinkul för dom som har chansen att få jaga med dig. Frugan skrattade när det skränade på TV:n när hon kom hem, och konstaterade att jag fortfarande är allvarligt "skadad".

Jäkligt trevlig film, tycker jag med tips o trix. :yes:  :yes: