Publicerat Juli 24, 201510 yr Beklagar , Lina va en fantastisk hund. Hade förmånen att va med vid grävling nr 150.
Publicerat Juli 24, 201510 yr Kul klipp!! Musköt.. har har inget vettigt ljud, var du och sköt bom i första skottet där eller? Måste kännas bra och viktigt att se klippet..
Publicerat Juli 25, 201510 yr Beklagar :-( Alltid tungt att mista en familjemedlem, men minnena finns alltid kvar och en dag efter en tung sorg kommer värmen när man tänker på sina bortgångna kamrater.
Publicerat Juli 25, 201510 yr Författare Kul klipp!! Musköt.. har har inget vettigt ljud, var du och sköt bom i första skottet där eller? Måste kännas bra och viktigt att se klippet..Ja det var det obligatoriska varningsskottet.
Publicerat Juli 25, 201510 yr Beklagar. Håller själv på att träna min första hund, som jag hoppas får hålla på väldigt länge.
Publicerat Juli 31, 201510 yr Författare Har gått en vecka nu och flocken börjar komma i balans igen. Men i natt blir första premiären sen -03 utan Lina och det kommer säkert att kännas konstigt. Tack allihopa för ert stöd.
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Hittade lite foton från lyckade eftersök och jakter.
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Fan Björn, du närmar dig min klass vad gäller fotograferingen! Tråkigt med Lina, tyvärr är hundliven för korta.....[emoji45]
Publicerat Augusti 4, 201510 yr Författare Fan Björn, du närmar dig min klass vad gäller fotograferingen! Tråkigt med Lina, tyvärr är hundliven för korta.....[emoji45] Japp med usla kameror och skit bakom dem så måste det bli bra
Publicerat Augusti 6, 201510 yr Beklagar. Din trupp har varit till stor inspiration till en för 7 år sedan färsk jägare som var ute efter sin första hund, speciellt Lina som var spjutet då. Nu är man frälst.