Publicerat Maj 23, 200719 yr Bra, Hylsan Vi ska hålla koll på när kursen finns i närheten. Vi har.....hmm.......klara brister i vår hantering av älgkött.
Publicerat Maj 23, 200719 yr Varför ska man gå kursen? Vaddå, har Hylsan bytt mobiltelefonnummer ??? ??? ;D Mvh!
Publicerat Maj 23, 200719 yr http://www.idresameby.se/element/aktuellt_060328.htmlSynd bara att dom inte lagt in lassokastning på schemat, det hade varit kul att jaga rådjur med drever och lasso ;D Fraågan är ju fri att ställa. En gemensam kväll. Prova på något nytt. Kasta lasso efter älgen ist för att skjuta. ;D Ljudlöst! ;D
Publicerat Maj 23, 200719 yr Jaa du Hylsan! När du drar ihop en kurs, nu som nybliven instruktör så blir jag i alla fall den förste att ha dig som "majje" ;D Seriöst! Håller du kurs kommer jag! //Roggman66
Publicerat Maj 23, 200719 yr Okej Hylsan då var det som jag trodde. Håller du kurs så bokar både jag och min kollega in oss! Hur många vill du ha för att hålla kurs? kan nog få fram några till. /Micke
Publicerat Maj 24, 200719 yr Författare Oj, vad kul att intresset finns, jag återkommer om/när/hur kursen kan bli av! Hipshot, du har mitt nya nummer /Vänligen