Publicerat Augusti 23, 201511 yr Författare [emoji4][emoji4] var nog mest ett skämt... Tror på dig, hon tror själv att hon är en pointer/cocker blandning, haha! Var jagar du någonstans kennetht?
Publicerat Augusti 24, 201511 yr jag har ingen eget ställe men får låna lite mark utanför grillby(utanför Enköping) för fågeljakt... jag har en rhodesian ridgeback som jag försöker engagera i eftersök men hon markerar även skjutenfågel....den andra som jag berättade om e bara omständig och skotträdd....stod på andra sidan åkern och tyckte husse var allmänt jobbig
Publicerat September 5, 201510 yr Ett stort GRATIS till dig och hund . Du får berätta själv . Mette hälsar oxå grattis, hon såg det på FB.
Publicerat September 5, 201510 yr Författare Detta är en populär post. Ett stort GRATIS till dig och hund . Du får berätta själv . Mette hälsar oxå grattis, hon såg det på FB. Tack snälla För den nyfikna var det LM i eftersök i svjf regi idag, vi tog en andra plats med en poängs marginal till vinnaren.
Publicerat September 5, 201510 yr Tack snälla För den nyfikna var det LM i eftersök i svjf regi idag, vi tog en andra plats med en poängs marginal till vinnaren.Stort grattis!
Publicerat December 19, 201510 yr Författare Jupp! Så varmt som hälften hade varit nog som sagt var [emoji1]