Publicerat Augusti 7, 201510 yr Halloy, eftersom robsoft lagt ner, så startar jag även en tråd här Vi är 5st som ska köpa grejor från siarm.com är de nån som vill hänga på? Frakten kommer bli gratis eftersom vi strax är uppe i 1000€ gränsen. Det är bra om man bor i södra delarna av svedala, för logistisk skäl, givetvis går det skicka med buss eller liknande. Pma mig för detaljer osv. http://siarm.com här är orginal tråden på robban http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=42&t=203886&p=2431372#p2431372 Mvh 71kO92
Publicerat Augusti 7, 201510 yr Författare nu är vi över gränsen och kommer lägga iväg orden under måndagen förmodligen.
Publicerat Augusti 8, 201510 yr Jag har svarat, fan de här forumet fungerar ju bra! Funkar fin fint! Dock har jag problems att svara fr Ajfånen men de kan va sbs åxå /P
Publicerat Augusti 9, 201510 yr Författare Funkar fin fint! Dock har jag problems att svara fr Ajfånen men de kan va sbs åxå /P jo när robsoft ligger nere en vecka då har de tappat mitt förtroende helt....
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Kan vara intresserad längre fram. Nu är det ju ändå för sent. Siarms lager på hagel verkar inte vara det bästa rött på det mest intressanta!!! m.v.h. Drilling 33
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Tja det är nog för att det handlas rätt så frisk från sidan, så fort det är "rätt" saker inne så går det omgående åt igen. /Christian
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Författare jo, tyvärr är de världenssämsta på att kommunicera med sina kunder, men efter 5-10mail 2-3samtal så brukar de skicka grejorna, sen efter 1-2månader efter den "stora" beställningen så kanske man får sin restorder... MEN de är billiga och så skickas de gratis över 1000€
Publicerat Augusti 10, 201510 yr Dom skötte förra fraktfria ordern jättebra mot mig. Ringde dagen efter ordern var lagd och ville uppgradera de restade sakerna mot bättre till samma pris och så ordnade de fram restade hagel ändå. Jag tycker de skötte det bra.
Publicerat Augusti 11, 201510 yr Författare okay, hittills är det sämsta företaget jag köpt grejora utomlands alla kategorier, men vi får se, sämre kan de ju inte bli... nu lägger jag inga så ordrar förra var på 2600€ har jag för mig denna var på 1400€.
Publicerat Augusti 11, 201510 yr En ingående aspekt i det hel var att vi var enbart ett fåtal som var med i den sista ordern, det underlättar tror jag. /Christian
Publicerat Augusti 11, 201510 yr Författare jo, de kanske inverkar, där finns i alla fall god marginal för att förbättra siarm
Publicerat Augusti 11, 201510 yr Klart det finns potential, men jag trivs med bra priser som de har och överlever dålig engelska om jag slipper dyrare priser.
Publicerat Augusti 17, 201510 yr Författare Tjena Nu har de gått en vecka från order läggning, inte hört ett knyst från siarm fast jag har ring 3ggr under veckan och mailat en gång.. då de ska räkna om ordrarna så de blir utan frakt osv.. tradish tycker jag att de är, men de tog ju två veckor sist med.....
Publicerat Augusti 17, 201510 yr Tja, jag drog en liten mellan order på en del lätta plockprylar som jag behövde, bland annat spridarförladdningar men min order var "tyst" i fyra dagar efter betalning, därefter postad och numera påstår Siarm att den är levererad och på trackingen av försändelsen är den någonstans i Tyskland för att levereras vilket känns lite udda, Sweden kan väl aldrig ligga Tyskland. Nåväl detta löser sig säkert efterhand. /Christian
Publicerat Augusti 17, 201510 yr Jaha, Tyskland är visst i Sverige, eller i varje fall så har jag helt opåkallat fått ett paket om 5,1 kg från Tyskland som Posten Sverige har levererat och ställt utanför, hemma vid, vilket postkillen ringde och meddelade från lastbilen, på väg därifrån. Jag vet inte om man skall applådera deras framfusighet eller förbanna deras dåliga säkerhet. Nåväl nu har jag i varje fall ytterligare lite mer prylar, lär uppskattas av min blivande. /CHristian
Publicerat Augusti 17, 201510 yr Jaha, Tyskland är visst i Sverige, eller i varje fall så har jag helt opåkallat fått ett paket om 5,1 kg från Tyskland som Posten Sverige har levererat och ställt utanför, hemma vid, vilket postkillen ringde och meddelade från lastbilen, på väg därifrån. Jag vet inte om man skall applådera deras framfusighet eller förbanna deras dåliga säkerhet. Nåväl nu har jag i varje fall ytterligare lite mer prylar, lär uppskattas av min blivande. /CHristian Du anar inte vad PostNord levererade mig fr Tyskland och bara nöjde sig med att nån öppnade dörren och skrev på :-O /P
Publicerat Augusti 19, 201510 yr Författare Fick du nått litet från posten i förra veckan, i ett mjuktpaket?
Publicerat Augusti 30, 201510 yr Författare De verkar som om de har slut på 3or bla och en massa annat bly..
Publicerat Augusti 31, 201510 yr Författare nu saknas "endast" dessa varor.. Box 12 Kilos (26.46 lbs) Nickel-plated Italian Lead Shot n°4---Out----- Box 12 kilos (lb 22,05)Shot n°5 (Italian)---OUT--- € 39.50 EUR Box 12 Nikel-plated Shot n°5 (Italian)---OUT--- € 49.00 EUR Box 12 Nikel-plated Shot n°6 (Italian)---OUT--- 100 Gualandi SuperG 22---OUT--- Box 12 kilos (lb 22,05)Shot n°6 (Italian)---OUT--- Box 12 kilos (lb 22,05)Shot n°3 (Italian)---OUT--- 100 EVO Fiocchi T1 12 GA (12/70/08/green_tr/616/shived)---OUT--- 100 without primers T1 12 GA (12/70/08/Blue-Tr) (Shived)---OUT-- 100 without primers T1 12 GA (12/70/08/green ch.) (Shived)---OUT
Publicerat September 8, 201510 yr jag noterade att Siarm inte levererar fraktfritt längre till engelsktalande men till de som kan italienska. har någon hört eller har någon idé om varför det blivit så här helt plötsligt? verkar märkligt att det gäller dem som beställer på italienska sidan och inte oss andra. /Kalle
Publicerat September 8, 201510 yr jag noterade att Siarm inte levererar fraktfritt längre till engelsktalande men till de som kan italienska. har någon hört eller har någon idé om varför det blivit så här helt plötsligt? verkar märkligt att det gäller dem som beställer på italienska sidan och inte oss andra. /Kalle Har du läst det i klartext ? jag provlade en order och det kom inte upp nåt konstigt .. jag ringer dig lite senare / P
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.