Publicerat Augusti 8, 201510 yr Öppnar en ny tråd för rävjakten den här säsongen. Lyckades få ner nr 3 ikväll.en skabbis som kom på fågelskrik
Publicerat Augusti 23, 201510 yr En valp och ...2 bom hitils... Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk
Publicerat Augusti 29, 201510 yr Detta är en populär post. Ursäkta den dåliga bilden. Fuktig mobil är sådär o ta kort med. Valp av årets modell. Tik som individ fick inviga min merkel lyx drilling. 5.6x52r dräper som en slägga
Publicerat September 24, 201510 yr Dåligt med rävar fällda i denna tråd. Jag får väl fylla på med icke skjutna rävar då ja gjort 4 pass på samma 2 rävar utan komma åt dom. Tankarna går nu mot att jag måste köpa bättre kikare mm Sen kommer jag på att faan lugna dig du har ju bra grejorså det är bara ut igen //Christer
Publicerat September 24, 201510 yr Har gått trögt här också, fyra har det blivit. Tror också det hänger på kikarn, köpte en "ny" igår, hoppas det släpper nu ;-) Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat September 28, 201510 yr Detta är en populär post. Fick ett släpp i fredags då gjorde ja mitt 6e pass på denna räv och lyckades till slut. Så nu har jag skjutit 4 i alla fall.
Publicerat September 28, 201510 yr Detta är en populär post. Var ute med mellangrabben, det gick då med! Lockjakt. Avstånd: 5 meter! Kom efter samma vallkant som vi satt i så det blev väl nära, hann inte skruva ner förstoringen heller... Grabben satt tyst, imponerad!
Publicerat September 28, 201510 yr Kul för grabben men som sagt vad lite nära. Tryggad återväxt i jägarkåren.
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Tack! Enda nackdelen med o skjuta rävarna är att jag älskar o jaga dom. Tur de finns många så man har nå o göra ett par år
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Tack! Enda nackdelen med o skjuta rävarna är att jag älskar o jaga dom. Tur de finns många så man har nå o göra ett par år :) Haha! Så är det. Ja, det är väl tur det.
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Tack! Enda nackdelen med o skjuta rävarna är att jag älskar o jaga dom. Tur de finns många så man har nå o göra ett par år Ja precis, förstår inte att inte fler jagar räv. Jag tycker det är det roligaste viltet att jaga :-D Skickat från min D6503 via Tapatalk
Publicerat Oktober 2, 201510 yr Håller helt med dig! Ett otroligt roligt djur att jaga som dessutom går att jaga på sååå många olika vis. Även om jag älskar grytjakten och övrig hundjakt så får jag sjukt hög puls när man ser skuggan sväva fram över snön i månljuset mot åteln
Publicerat Oktober 2, 201510 yr När det börjar sina på mickel hos dig så får du väl hänga kojan på släp o bli handelsresande i rävjakt.