Publicerat September 13, 201510 yr Jaså? Du väljer att se det så, jag vill helst se att alla kommer hem helskinnade från jakten/banan. Jag tycker du ska läsa vad en hel hög välkända vapentekniker sa i någon jakttidning (JoF?) för någon månad sedan. Där var även välkända pmt med som aldrig är blyg för att gnälla på detaljer.
Publicerat September 13, 201510 yr Blaser R93 är livsfarligt i båda ändar Och det kan inte ens välkända goda glassen från Lidl ändra på.
Publicerat September 13, 201510 yr Blaser R93 är livsfarligt i båda ändar Och det kan inte ens välkända goda glassen från Lidl ändra på. Vi har förstått att det är din uppfattning och att ingen fakta i världen kan ändra på det. Vi kan också konstatera att det finns en väldig massa jägare och skyttar som på goda grunder kommit till andra slutsatser och som är väldigt nöjda med sina R93:or. //Henrik
Publicerat September 13, 201510 yr Om man ser till det dyrare skiktet och pipbytare hade jag lätt valt Mauser M03. Vacker och vettig bössa.