Publicerat Januari 5, 201610 yr Yes nu sitter dom i topp, men riktigt dåligt med fågel tyvärr, Såg ca 10 orrar och 2 tjädrar på halva dan
Publicerat Januari 5, 201610 yr Yes nu sitter dom i topp, men riktigt dåligt med fågel tyvärr, Såg ca 10 orrar och 2 tjädrar på halva danI höst går de till.
Publicerat Januari 5, 201610 yr Yes nu sitter dom i topp, men riktigt dåligt med fågel tyvärr, Såg ca 10 orrar och 2 tjädrar på halva dan Herregud, vissa har det för bra. 3 heldagar i år, ca 4 mil (fågelvägen) plumsande med skidor (tyvärr vallningsfria fjällvarianten så varken bärande eller tysta) och jag har sett 1 tjäderhöna och 1 orrtupp, den senare utanför skjutbart avstånd. Måste nog söka mig till nya marker även om vissa jag varit på sett riktigt bra ut...
Publicerat Januari 6, 201610 yr Lät nog bättre en vad det var. Har vart upp på skogen några dagar nu utan att knappt se nått också. [emoji20]
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.