Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Jantan?

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Släpp in Jantan nu! Han verkar ju vara en kul prick! :D

Frågan är ju om den här tråden hade haft 4 sidor om jag inte hade varit en utböling? :D

• Svar 140
  • Visningar 11k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Bör vara en kusin till dig?!Åtminstone.

• Välkommen   Om du bjuder strävhår på sjöfågeljakt bör du ha med minst ett klass 1 vapen, bara så du vet. Och även kontakta lokalblaskan, dom vill nog gärna lägga ut en bild på älgen.

• Kör älgjakt tråden! ;-)

Publicerat

Frågan är ju om den här tråden hade haft 4 sidor om jag inte hade varit en utböling? :D

Sant! Låt han kämpa ihop sina 100 inlägg! ;):)
Publicerat
  • Författare

Sant! Låt han kämpa ihop sina 100 inlägg! ;):)

Vafan jag trodde jag hade fått en kompis  :verymad:  :down:   :lol:

Publicerat

Kör i jakttråden ist då eftersom ni inte har några älgar på ön. :tongue:  :biggrin:

Den är ju död så lite liv gör väll inge!?
Publicerat

Tja!

Välkommen!

Då jag inte sysslar med det som alla andra gör här så lämnar jag det åt andra. Jag tillhör också en minoritet, serru. Jagar inte. Eller... mja.. insekter kan bli jagade av flygande tofflor (om jag inte har möjlighet att trampa på dom...). Homosapiens av hankön kan dock ibland fånga mitt intresse och väcka jaktlust, men det går sällan bra. :rolleyes:

Jag har tittat på dina bilder som du lagt upp. Du är riktigt kunnig där. ;) Ett gott öga för motiven också. :)

Du kan plocka inlägg där också... ;)

Fick mig några goda skratt när jag läste igenom tråden. :laugh: Låter som du hamnat på rätt ställe. ;)

Åter igen, välkommen!

Och lägg nu upp lite BILDER!! ;)

Publicerat
  • Författare

Tja!

Välkommen!

Då jag inte sysslar med det som alla andra gör här så lämnar jag det åt andra. Jag tillhör också en minoritet, serru. Jagar inte. Eller... mja.. insekter kan bli jagade av flygande tofflor (om jag inte har möjlighet att trampa på dom...). Homosapiens av hankön kan dock ibland fånga mitt intresse och väcka jaktlust, men det går sällan bra. :rolleyes:

Jag har tittat på dina bilder som du lagt upp. Du är riktigt kunnig där. ;) Ett gott öga för motiven också. :)

Du kan plocka inlägg där också... ;)

Fick mig några goda skratt när jag läste igenom tråden. :laugh: Låter som du hamnat på rätt ställe. ;)

Åter igen, välkommen!

Och lägg nu upp lite BILDER!! ;)

Tack så mycket! Jaså, då är du ju nästan ännu mera utböling än jag som bara råkar vara strandsatt ;) 

Tack för dom fina orden! Fotografering är något jag hållit på med sen 10-årsåldern, vissa vyer är bara för vackra för att inte sparar mer än i minnet. 

Jag kämpar på för fullt, snart så ;):D 

Publicerat

Tack så mycket! Jaså, då är du ju nästan ännu mera utböling än jag som bara råkar vara strandsatt ;) 

Tack för dom fina orden! Fotografering är något jag hållit på med sen 10-årsåldern, vissa vyer är bara för vackra för att inte sparar mer än i minnet. 

Jag kämpar på för fullt, snart så ;):D

Håller med om vyerna! Ibland räcker det med det speciella ljuset som blir ute innan solen går till sängs...lite rosaaktig luft, ibland gulaktig... :) Då är det svårt att motstå en bild även från balkongen... särskilt om himlen "brinner" :rolleyes:

Eller spegelblankt vatten omringat av höstfärger.... :wub:

Har du bilder på Fotosidan?

Publicerat
  • Författare

Håller med om vyerna! Ibland räcker det med det speciella ljuset som blir ute innan solen går till sängs...lite rosaaktig luft, ibland gulaktig... :) Då är det svårt att motstå en bild även från balkongen... särskilt om himlen "brinner" :rolleyes:

Eller spegelblankt vatten omringat av höstfärger.... :wub:

Har du bilder på Fotosidan?

Ja miljön gör halva bilden minst!

Jag hängde på fotosidan ett tag för rätt många år sen men nu håller jag inte aktivt på med fotografering så mycket längre i den bemärkelsen att jag "jagar motiv". Tror inte jag la upp några bilder där. Slänger mest upp telefonen när jag springer förbi något jag tycker borde förevigas, mestadels på jakt.

La dock upp en del bilder på Flickr 2010-2012 men jag drar mig fan för att dela länken då man var rätt töntig som 14-åring :D :D kan dock lägga upp lite mer i fototråden.

Publicerat

Ja miljön gör halva bilden minst!

Jag hängde på fotosidan ett tag för rätt många år sen men nu håller jag inte aktivt på med fotografering så mycket längre i den bemärkelsen att jag "jagar motiv". Tror inte jag la upp några bilder där. Slänger mest upp telefonen när jag springer förbi något jag tycker borde förevigas, mestadels på jakt.

La dock upp en del bilder på Flickr 2010-2012 men jag drar mig fan för att dela länken då man var rätt töntig som 14-åring :D :D kan dock lägga upp lite mer i fototråden.

Ok. Det hela fick mig att gå in på fotosidan och kolla mitt eget konto... hade visst bara gratisvarianten nu. Numera är jag snart 119:- fattigare och kan lägga upp fler bilder.

Tycker absolut du ska lägga upp fler bilder. :)

Publicerat
  • Författare

Ok. Det hela fick mig att gå in på fotosidan och kolla mitt eget konto... hade visst bara gratisvarianten nu. Numera är jag snart 119:- fattigare och kan lägga upp fler bilder.

Tycker absolut du ska lägga upp fler bilder. :)

Deras tidning är något jag kan rekommendera, riktigt tjock och bra vill jag minnas!

Publicerat

Deras tidning är något jag kan rekommendera, riktigt tjock och bra vill jag minnas!

Och inte gratis, direkt...

Publicerat
  • Författare

Och inte gratis, direkt...

Å andra sidan var inte ditt medlemsskap på sidan heller det ;)

Publicerat

Billigare med medlemsskpap för 119 kr/år än närmare 500 kr för 7 nr....

Publicerat
  • Författare

Billigare med medlemsskpap för 119 kr/år än närmare 500 kr för 7 nr....

Ja jo, men man kan köpa enstaka som tur är :D

Publicerat

Vafan jag trodde jag hade fått en kompis  :verymad:  :down:   :lol:

Här "får" man inga kompisar, man förtjänar dom. Genom *host* bju på *host* jakt.
Publicerat

Välkommen :thumbsup:

Fina bilder, snart läge för en fyllig jaktdagbok :wink:

Publicerat
  • Författare

Här "får" man inga kompisar, man förtjänar dom. Genom *host* bju på *host* jakt.

Har ju redan erbjudit mina 2000 hektar :(

Publicerat
  • Författare

Välkommen :thumbsup:

Fina bilder, snart läge för en fyllig jaktdagbok :wink:

Tack! Ja vi får väl hoppas att jag kommer in där snart ;)

Publicerat

Har ju redan erbjudit mina 2000 hektar :(

Är inte Gotland större??? 

Publicerat
  • Författare

Är inte Gotland större???

Knappt :D :D

Publicerat

Nu får du fan producera lite  :tongue:

Publicerat
  • Författare

Producerar så tangenterna glöder, men ingen ids ju svara i andra trådar så det händer ju inte så mycket :D

Publicerat
  • Författare

Men att nästan vara trollstämplad svider fan lite måste jag erkänna :D

Publicerat

Men att nästan vara trollstämplad svider fan lite måste jag erkänna :D

Så så, ta det inte så hårt. Du har fått en grym respons i presentationstråden, få förunnat. Du kommer snart upp i de inlägg som krävs. ;-)

tapatalk på Xperia

Publicerat
  • Författare

Så så, ta det inte så hårt. Du har fått en grym respons i presentationstråden, få förunnat. Du kommer snart upp i de inlägg som krävs. ;-)

tapatalk på Xperia

Hipshot har trollsäkrat de låsta areorna och höjt antalet inlägg som krävs så det kan ta en stund innan jag hittar dit :D :D