Publicerat November 15, 201510 yr Författare Ja se där, nu kommer man in i lägerelden. Var hittar man dagböckerna?
Publicerat November 16, 201510 yr Ja se där, nu kommer man in i lägerelden. Var hittar man dagböckerna? Under lägerelden men dom får du inte tillträde till ännu. Du ska hållas kort gutepojk.
Publicerat November 16, 201510 yr Du o jag med, Jantan [emoji6] Med så trögt som jakten går på alla marker jag jagat på i år så känns det som att dagboken är lite överflödig ändå just nu [emoji39][emoji39]
Publicerat November 16, 201510 yr Författare Du o jag med, Jantan [emoji6] Med så trögt som jakten går på alla marker jag jagat på i år så känns det som att dagboken är lite överflödig ändå just nu [emoji39][emoji39]Man vill du läsa om alla andras galenskaper
Publicerat November 16, 201510 yr Man vill du läsa om alla andras galenskaper Med så högt uppskruvade förväntningar kanske ni blir grymt besvikna...
Publicerat November 16, 201510 yr Författare Med så högt uppskruvade förväntningar kanske ni blir grymt besvikna... Strävhårs älg och Hipshots Gotlandsresor vill man ju läsa om i alla fall
Publicerat November 16, 201510 yr Strävhårs älg och Hipshots Gotlandsresor vill man ju läsa om i alla fall Det finns såklart en hel del underhållande läsning i dagböckerna
Publicerat November 16, 201510 yr Man vill du läsa om alla andras galenskaper Joooo I know. Var mest att jag tröstar mig att jag inte kommit dit än ...
Publicerat November 16, 201510 yr Författare Joooo I know. Var mest att jag tröstar mig att jag inte kommit dit än ... Hehe vi får kämpa oss fram gemensamt
Publicerat November 16, 201510 yr Joooo I know. Var mest att jag tröstar mig att jag inte kommit dit än ... Hehe vi får kämpa oss fram gemensamt Ni får väl spama varandra så att kommer in i det heligaste.
Publicerat November 16, 201510 yr Författare Ni får väl spama varandra så att kommer in i det heligaste. Precis min tanke
Publicerat December 28, 201510 yr Spammar, kämpar på &välkomnar... p. Är du ute efter många inlägg så kan det vara på sin plats att informera om att inlägg i "medlemmar"-arean inte räknas...
Publicerat December 29, 201510 yr Är du ute efter många inlägg så kan det vara på sin plats att informera om att inlägg i "medlemmar"-arean inte räknas...P är bara så grymt nyfiken om älgkalven. ..... Nu när han har [emoji106] 101 inlägg, så borde han vara med i matchen!!!