Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rekylbekymmer

Featured Replies

Publicerat

Är det inte browning eller beretta som har en fjädrad mojäng mellan kolv o bakkappa som ska ta en hel del rekyl?

Om du är i stockholm så kan du få provskjuta min benelli comfort, visserligen rekylomladdad men den är snäll med 24grammare

Berettta har ju sitt Kick-off-system som något åt det hållet som du pratar om. Har inte skjutit den utan har istället deras gelbakkappa på min som skön. Dock hur den bakkappan står sig mot andra vet jag inte då jag inte jämfört.

Publicerat

Berettta har ju sitt Kick-off-system som något åt det hållet som du pratar om. Har inte skjutit den utan har istället deras gelbakkappa på min som skön. Dock hur den bakkappan står sig mot andra vet jag inte då jag inte jämfört.

Den jag sett var på huntyard berras i arlanda. Den hade trästock och en ganska lång gummi"bälg" innan bakkappan. Provade att trycka till och det kändes som att det satt någon form av fjäderblad i som först höll dmot och sedan släppte/kolLapsade så att den bottnade.

Publicerat

Den jag sett var på huntyard berras i arlanda. Den hade trästock och en ganska lång gummi"bälg" innan bakkappan. Provade att trycka till och det kändes som att det satt någon form av fjäderblad i som först höll dmot och sedan släppte/kolLapsade så att den bottnade.

Låter som kick-off. Här har du en länk till SV10-Perennia:s sida om kick-off samt enliten film.

http://www.sv10perennia.com/index.aspx?m=53&did=3065

http://www.sv10perennia.com/index.aspx?m=53&did=3055&q=

// P

Publicerat

Hitta en Urika 2 med kickstop finns inge snällare.

Min hade portad 61cm optima pipa.

S.

Publicerat

Om du bildgooglar "Browning recoil reducer" så finns grejen som jag menar på några av de första bilderna - "en tjock backkappa med bälg"