Publicerat December 23, 201510 yr Nu må det ju höra till god ton att man inte låter klokt folk man hyser respekt för reducera sig själv till babblande fånar..... Men varför i hela friden tror du att jag inte lagt ut bilder på den? Det är en riktigt grann bössa..... Den gravyren skämtar man inte bort i brådrasket..... Du vet - cry once and live happily ever after. Hade den passat hade den aldrig blivit till salu. /T Den hade jag kunnat tänka mig en titt på vid tillfälle.
Publicerat December 23, 201510 yr Har en sauer&son kal 16/70 som köptes för hela 400kr. Kolvträt ger inga resningar i byxan men är faktiskt helt ok/fint för en bruksbössa. Ligger förvånansvärt bra i anlägget och levererar ond bråd död onekligen! Somsagt 400kr och ingen onanibössa för stofilerna. Men sjukt trevlig och levererar det den ska på dom vilt som än beskjutits.
Publicerat December 24, 201510 yr Författare Den hade jag kunnat tänka mig en titt på vid tillfälle. Jag med!
Publicerat December 30, 201510 yr 16 är som redan påpekats en mycket trevlig kaliber. Jag har själv 16 i såväl drillingen som kombin och känner mig på inget vis handikappad p.g.a. kalibervalet, tvärtom..