Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

"Sveriges sexigaste vegetarian" hungerstrejkar

Featured Replies

Publicerat

Vilket J..la larv!  >:( Sen gå hungrig i 72 timmar Helluuuuuu det var ju vardag i lumpen.... Det längsta han gått hungrig är 8 timmar, fan det är ju jag varje dag. Jag käkar oftast frukost och middag. Jäkla fjutt är vad jag kan säga om honom. Hoppas det åtminståne blir minusgrader.

Publicerat

Snacka om att tidningarna har lite att skriva om. SUCK ???

Publicerat

Jä__a dumheter.  :D Jag är inte lagd åt det hållet så jag kan inte säga om han är sexig.

>:(

Publicerat

En exhibionist ställer ut.

''Inte så trevligt att ligga här ensam mitt i natten''.

Det ska finnas publik och sällskap för hans egen skull.

''Intressant att se hur bra jag klarar det''. Intressant, för vem ?

Citaten är från artikeln, uttalanden av ''världens sexigaste vegetarian''.

Att man är ung kille, vegetarian, sprungit naken i Pamplona och ser ganska bra ut säger noll och ingenting om hans sexighet.

Publicerat

Hoppas det blir regn och sen minus grader

Publicerat

eftersom han inte ska äta så kan han ju ta lite av höet han normalt äter och stoppa inanför jacka och värma sig med :)

Publicerat

Vem bryr sig, låt honom svält ihjäl om han vill. Rör inte mig.

Publicerat

Jag har ett uppdrag åt er som bor i närheten....

Efter så där 65-70 timmar kan ni gå in på MacDonalds och köpa en riktigt stor och god hamburgare, sedan ska ni ställa er vid hans apbur och högt och ljudligt smaska i er den.

För vem vet....då kanske han blir sugen och vill ha slumpen av eran bigmac och vips har tidningarna något viktigt att skriva om igen  ::)

Publicerat

Suck, Suck dubbelsuck ;D

Publicerat

Efter så där 65-70 timmar kan ni gå in på MacDonalds och köpa en riktigt stor och god hamburgare, sedan ska ni ställa er vid hans apbur och högt och ljudligt smaska i er den.

För vem vet....då kanske han blir sugen och vill ha slumpen av eran bigmac och vips har tidningarna något viktigt att skriva om igen  ::)

Ha ha som med Pudas i lådan! Fast jag kommer inte ihåg varför Pudas strejkade, det var säkert viktigare än det här larvet.

Publicerat

Fler veganfjantar i bur, då släpper han inte ut mink i natt ialla fall.

Regeringen svänger säkert för att herr sexig sitter och tjurar på sveavägen. Morgonens kaffegarv i rosenbad most likely. ;)

Publicerat

hehe...ja, vad ska man säga.......patetiskt? Hur vore det med sakliga argument istället för en töntig protest i en bur?

Publicerat
Fler veganfjantar i bur, då släpper han inte ut mink i natt ialla fall.

:D ;D ;D :D ;D

Publicerat

Kanske skulle hjälpa honom bättra på buren så han inte slinker undan!  ;) ;D :D ;D ;D

Publicerat

F*n grabbar...det är ju klockrent!....det är ju sådär aktivisterna ska vara....inlåsta i en bur utan mat....

/Fredde

Publicerat

Å andra sidan hade han strejkat mot MacDonalds hade jag förstått honom,nån som käkat där? Naturligtvis har alla det :D Då vet också alla vilket skitkrubb det är ;D

Publicerat

Är det någon som är med på en fritagningsaktion? Kan man släppa ut minkar man man väl släppa ut "hungerstrejkande" veganer.  ;D ;D ;D

Allvarligt talat, att fasta i tre dagar och kalla det en hungerstrejk är väl... själv hungerstrejkade jag mellan frukost och lunch idag.

Publicerat
Är det någon som är med på en fritagningsaktion?

Ja, om jag inte hade bott 100 mil från huvudstaden. :D

Publicerat

Skulle vara kul att släppa in en arg,mager minkhona som sällskap åt honom...och se hur det skulle gå. Dom förespråkar ju lika för både människor och djur  >:(...eller rättare sagt bättre åt djur än människor. :-

Publicerat

Mitt i allt det roliga och dråpliga kommer jag att tänka på följande.

Det är nog fullt möjligt att killen får med sig sympatier från allmänheten.

Typ '' De agerar åtminstone, djurvännerna''........eller nåt sånt.

Jägarna är också djurvänner, det behöver inte finnas någon motsättning i jakt/djurvän.

Någon ''sexig'' jägare som ställer upp och låter sig bli burgranne med veganen......??

Publicerat
Är det någon som är med på en fritagningsaktion? Kan man släppa ut minkar man man väl släppa ut "hungerstrejkande" veganer.  ;D ;D ;D

Allvarligt talat, att fasta i tre dagar och kalla det en hungerstrejk är väl... själv hungerstrejkade jag mellan frukost och lunch idag.

Kan man släppa ut någon mot dens vilja?

Däremot bjuds på en flaska kosken åt den som ställer sig vid buren med ett plakat med texten "Vegeterian trivs i trygg bur utan varken morotsland eller sojamjölk...".

ps. HerrBerg. Gulletufsgrävning i februari?

Publicerat

PeltoPekka,

Om det återigen blir gulletufsgrävning i Paskahätte lovar jag att läsa högt ur valfritt kapitel från någon Teratologisk litteratur, för att sprida lite finkultur i de östra träskmarkerna ;D ;D ;D Självklart är jag PÅ! Detta är årets finkulturella korståg i öst som inte får missas.

Vad inlåsta veganer på Sergels Torg anbeangar så verkar det som om han redan har blivit fritagen. Jag tog en sväng runt "Plattan" idag på eftermiddagen men kunde inte se några sexiga veganer någonstans, och inga andra heller...  ::)

Publicerat
Jag tog en sväng runt "Plattan" idag på eftermiddagen men kunde inte se några sexiga veganer någonstans, och inga andra heller...  ::)

Å f-n, våran sexige kompis kanske blev sugen på en blodig biff  8)

Publicerat

Killen var med och arrangerade den fantastiska demonstrationen i SKåne förra året när man var millimetrar från att demonstrera vid fel gods, och gidsherren fick hjälpa dem på traven så att de inte gjorde bort sig för mycket....  ;D

Funderar... lite i termer av jägarmässig civil olydnad....

OM någon skulle råka tappa lite urin från en löptik på killens bur, hur många förbipasserande hanhundar hinner pissa på den under tre dagar?  ::) ::) ::) ::)