Publicerat Januari 23, 201610 yr Beklagar. Men han verkar ha haft ett bra liv och det är det enda vi kan erbjuda som hussar och mattar. Tretton år är ett fullt hundliv ändå och vi har ansvaret att hjälpa dem när det är slut hur jävligt det än är.
Publicerat Januari 23, 201610 yr Tråkig läsning Hippen, den där hunden har jag hört dig svära några ramsor över, men alltid med ett visst mått av kärlek i rösten. Tretton år är ändå respekt, sitter ju själv med en tumörhund här och vet att dagen kommer när som helst. [emoji13]
Publicerat Januari 23, 201610 yr Fimpen var en mysig hund! Han gjorde en dem redig jobb på Hultersta! Alltid sorgligt... Dina är ju 13, med en del tumörer så får hon vara sällskap till föräldrarna tills det gör ont gör henne..
Publicerat Januari 24, 201610 yr Låt minnet lysa över Fimpen med ett fotografi och ett tänt ljus vid tillfälle, han kommer att få jaga vidare i hundhimlen på oändliga gröna skogsmarker. Beklagar sorgen efter en trogen vän.
Publicerat Januari 29, 201610 yr Beklagar verkligen. Enzo är då föräldralös men det visar ju att det finns något kvar efter Fimpen. Jaktmässigt är de nog rätt lika far och son även om Enzo tar tag i grisar bättre (eller sämre då han blev illa sprättad i lördags). Han läker dock igen så han kan jaga till hösten. Kram
Publicerat Januari 29, 201610 yr Författare Fan vad obehagligt.. Skönt att det gick bra! Saknar han respekt för dem med? Var med Calle här på forumet hos hans svärfar tror jag i Vallentuna och i en såt så hade jag ståndskall av två rävstövare framför mej. Fimpen gick in mellan sugga och kultingar, helt obrydd.. klarade sig den gången. Såg en sugga totalmula ned honom i marken vid ett annat tillfälle, bara tur att hon inte bet.. Han verkade inte fatta att de kunde vara farliga.
Publicerat Januari 29, 201610 yr Näe han har fattat att de är farliga så det var bara otur. Den kunde lika gärna klippt mig så jag ska köpa andra byxor tror jag.