Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

36:gram i lite olika kombinationer

Featured Replies

Publicerat
På 2017-02-05 at 18:37 J.E.Hagen sa:

Fant igjen forladningen til den på bildet også.... ser ut som det skal gjøre!IMG_1198.thumb.JPG.4390b0b2f592bf82c7f8a5057ef4bfc5.JPG

Förladdningarna jag hittade efter mina skjutna patroner såg ut som den till vänster. Är det för dålig fart i skotten då? De såg nästan oanvända ut. 😅

• Svar 128
  • Visningar 22,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Hakapiken
    Hakapiken

Forrige helg fant jeg fram en pakke 800x 1,80x37 z2m21 pb 5. Denne stod så langt inne i skapet at jeg hadde glemt den . Tok den med på kråkejakt og jævlar som den slo ihjel. Plukket ned noen riktig la

• Det har inte varit någon infoträff, underlaget vart för litet med den diskreta " annonseringen"    Mitt första upplägg där jag undanbad mig vissa klientel upprörde 1-2 personer som förde ett jävl

Posted Images

Publicerat
  • Författare
34 minutes ago Freddy sa:

Förladdningarna jag hittade efter mina skjutna patroner såg ut som den till vänster. Är det för dålig fart i skotten då? De såg nästan oanvända ut. 😅

Har du mätt i kronograf?  Vissa krut brinner mkt rent men om den inte öppnar sig är inte optimalt då du får oregelbundna svärmar pga att förladdning tippar/vinklar klippa översta ” bandet” är att rekommendera om man inte vill klippa upp helt , jag gör både beroende vad jag vill uppnå 

Publicerat
4 hours ago culot sa:

Har du mätt i kronograf?  Vissa krut brinner mkt rent men om den inte öppnar sig är inte optimalt då du får oregelbundna svärmar pga att förladdning tippar/vinklar klippa översta ” bandet” är att rekommendera om man inte vill klippa upp helt , jag gör både beroende vad jag vill uppnå 

Hjälper det att öka krutmängden? Jag har laddat nya patroner med 35 gram bly och 1,85 gram S030. Tror du detta blir en bättre laddning? Stjärnstukningen blir också betydligt bättre på dessa. 🙂

Publicerat
  • Författare
20 hours ago Freddy sa:

Hjälper det att öka krutmängden? Jag har laddat nya patroner med 35 gram bly och 1,85 gram S030. Tror du detta blir en bättre laddning? Stjärnstukningen blir också betydligt bättre på dessa. 🙂

1,85 x 35 låter mer rätt om det är i krutets arbetsområde, men återigen !   du behöver  skjuta i kronograf för att veta om det behöver justeras , skjut  från 2m  och berätta vad som står på display  och återkom sedan så slipper vi killgissningar.