Publicerat Februari 26, 201610 yr Hittade denna på Facebook: http://www.wideopenspaces.com/best-hunting-dog-breeds/?utm_source=facebook&utm_medium=partner&utm_term=sda&utm_campaign=sda Tycker väl att irländska settern borde komma högre upp men jag saknar väl inte direkt nån ras...
Publicerat Februari 26, 201610 yr Hittade denna på Facebook: http://www.wideopenspaces.com/best-hunting-dog-breeds/?utm_source=facebook&utm_medium=partner&utm_term=sda&utm_campaign=sda Tycker väl att irländska settern borde komma högre upp men jag saknar väl inte direkt nån ras... Jag kan nämna en som de glömde iaf!Sent from my D5803 using Tapatalk
Publicerat Februari 26, 201610 yr Författare Jag kan nämna en som de glömde iaf! Sent from my D5803 using Tapatalk Tänker du på den jag tror du tänker på så titta på nummer 4. De verkar ha klumpat ihop både engelska och tyska pointers till en grupp.
Publicerat Februari 26, 201610 yr Jag kan nämna en som de glömde iaf! Sent from my D5803 using Tapatalk Ja, jag tänkte också direkt på varför dom glömde spaniel på listan
Publicerat Februari 26, 201610 yr Verkar inte som att den som har satt ihop den listan jagar speciellt mycket klöv...;-)
Publicerat Februari 26, 201610 yr Författare Det är ju en amerikansk lista (väldigt amerikansk) och jag vet inte hur mycket man jagar klöv med hund där.
Publicerat Februari 26, 201610 yr Sök på tuben "deerhuntingdogs", en del whitetails motioneras innan de skjuts.
Publicerat Februari 26, 201610 yr Författare Sök på tuben "deerhuntingdogs", en del whitetails motioneras innan de skjuts.Motioneras av beagles?
Publicerat Februari 26, 201610 yr Författare Fattar inte hur ni kan fortsätta klaga på beagle? Den här listan visar ju att den är världens tredje bästa jakthundsras...
Publicerat Februari 26, 201610 yr Detta är en populär post. Fattar inte hur ni kan fortsätta klaga på beagle? Den här listan visar ju att den är världens tredje bästa jakthundsras...I landet där Donald Du...Trump håller på bli president.
Publicerat Februari 26, 201610 yr Fattar inte hur ni kan fortsätta klaga på beagle? Den här listan visar ju att den är världens tredje bästa jakthundsras...Finns väll inget som går upp mot beaglens glesa ylskall?
Publicerat Februari 26, 201610 yr Men var är strävhåret? Bara sätta en dyna på ryggen på den så får resten av hundarna se lite skog som passerar i ruskig fart för att sedan få se lite vilt när den stannar,
Publicerat Februari 26, 201610 yr Fast jag smälter ganska ordentligt när jag tittar in i de goda labradorögonen. Förbannat vad jag saknar Nova den där jäkla odågan till hund som var fullständigt omöjlig att styra men som gjorde det mesta rätt ändå.
Publicerat Februari 26, 201610 yr Och var är taxen??????? Lämnar in en stark protest mot denna lista ;-)
Publicerat Februari 26, 201610 yr Solrosen är nog den ända som är nöjd. Han kommer nog att rösta på D Dump .
Publicerat Februari 26, 201610 yr Mkt fågelhundar på den listan. Fågelhunden för jakten är som golf för sportvärlden. Dvs ganska mesigt o mjäkigt. Trodde jänkarna hade lite mer pondus även om de fanns lite riktiga jakthudar och inte bara "jakthundar" där.
Publicerat Februari 26, 201610 yr Detta är en populär post. Mkt fågelhundar på den listan. Fågelhunden för jakten är som golf för sportvärlden. Dvs ganska mesigt o mjäkigt. Trodde jänkarna hade lite mer pondus även om de fanns lite riktiga jakthudar och inte bara "jakthundar" där. Och där trillade kvällens mest korkade inlägg in.....
Publicerat Februari 27, 201610 yr En väldresserad fågelhund är magiskt att se! Dressyr är en konst! Skall ha en Vorsteh, så är det bara! Fast, vart är jämthunden? Det är ju världens bästa älghundsras! Måste vara tryckfel. ;-)
Publicerat Februari 27, 201610 yr Författare Solrosen är nog den ända som är nöjd. Han kommer nog att rösta på D Dump . Jo, jag är väl den som kommer närmast Kalle trumps åsikter när vi diskuterar politik här på forumet... eller var det längst ifrån? En annan sak som slår mig är att blodhunden verkar vara en vanlig hund till jakt här på forumet eftersom ingen kommenterat den.
Publicerat Februari 27, 201610 yr Jag skall vara helt ärlig. Jag har bara jagat med en Beagel som tutade lite hare i skogen . Men vi har två av vinnar rasen .