Publicerat Maj 22, 201511 yr Detta borde vara kriminaliserat att publicera Lycka till Håller med att publicera valpbilder borde vara straffbart :D ;)
Publicerat Maj 22, 201511 yr Längtar nå grymt! Förstår det! Blir din bästa sommar/höst någonsin kan jag lova och en fin injagning i höst[emoji57]
Publicerat Juni 24, 201511 yr Jag har glömt hur underbar denna tid med valp är! Lite hackig sömn men heeeelt underbar! Kommer skriva om våra äventyr här i beagle tråden. Ni andra som äger beagle kom igen och skriv!
Publicerat Juni 24, 201511 yr Detta är en populär post. Ofattbart hur söt man kan va! [emoji7] Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Publicerat Juni 25, 201511 yr Ok.... Skönt att det snart är höst så jag och min kan få jaga. Vet inte vem som har mest jaktavstinens
Publicerat Juni 26, 201511 yr Idag har lille Zeb fått stifta bekantskap med barnens kaniner. Gick bra så länge kaninerna var stilla! När dom sprang omkring så vibrerade han och var ruggigt fokuserad med blicken på kaninerna! Zeb och Zorro
Publicerat Juli 24, 201511 yr Själv inväntar jag 1 oktober då jag inte har något RR prov men men vi skall allt spåra harar i band i september[emoji39]
Publicerat Juli 24, 201511 yr Är det dessa jag ska jaga? [emoji7] Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Publicerat Augusti 17, 201511 yr Lillan gick sitt första eftersök igår Jätte duktig att ta sig an en så ovan situation som blodspår och spåra i lina... Sjukt stolt
Publicerat Januari 5, 201610 yr Vinterns första viltspår är lagt idag. Blir gångbart imorgon middag[emoji190]
Publicerat Januari 9, 201610 yr Gick spåret efter två dagar och visst gick det bra samt klöven var faktiskt kvar i snöret runt björken
Publicerat September 5, 20169 yr Våran premiär fick vänta till igår (4/9). Lite för varmt och efter kl.8 även lite för torrt, iaf ute på åkrar och grusvägar. Detta innebar att dagen resulterade i två stycken halvdana drev på ca 20min vardera. Dock skulle den korta drevtiden på drev nr. 2 kunna bero på husses lite för snabba avtryckarfinger... *ooupps valde att avsluta efter detta (ca kl.10) pga. värmen, så de blev bara 3 timmar jakt denna gång. Man är antagligen inte riktigt klok, men det är inte alltid sådana här vackra höstdagar bara är till godo... Ha'de Tony